تاریخ انتشار: 1396/10/15 17:13
کد خبر: 166111

ژاوی ،ریبری را برای پیوستن به لیگ ستارگان قطر تشویق کرد

هافبک اسپانیایی السد بال فرانسوی بایرن مونیخ را به پیوستن به لیگ ستارگان قطر دعوت کرد.
ژاوی ،ریبری را برای پیوستن به لیگ ستارگان قطر تشویق کرد

فرانک ریبری 34 ساله که در پایان فصل جاری قراردادش با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد، در فصل جاری تنها در 9 بازی بوندس‌لیگایی برای این تیم به میدان رفته و ادامه حضورش در این تیم در هاله‌ای از ابهام است. بر اساس اظهارنظر کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ، مسئولان این باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای مذاکراتی جدی با ریبری در خصوص آینده او هستند.

 ژاوی که در سال 2015 از بارسلونا جدا و به السد قطر پیوست، به نشریه «بیلد» آلمان گفت: برای هر فوتبالیستی فوق‌العاده خواهد بود اگر برای بازی کردن به لیگ ستارگان قطر بیاید. کیفیت زندگی در قطر شگفت‌انگیز است. قطر کشوری فوق‌العاده است و برای زندگی خانوادگی مناسب است. برای مثال دخترمان «آسیا» در شهر دوحه متولد شد. ما اینجا راحت هستیم و همه خوشحال هستند.

وی اظهار داشت: سطح فوتبال در قطر نسبت به اروپا متفاوت است، اما برای ریبری جالب خواهد بود اگر برای  ادامه دوران حرفه‌ای خود به اینجا بیاید. دوست دارم با ریبری بازی کنم و عالی خواهد بود اگر به جمع ما ملحق شود.

ریبری در سال 2007 از المپیک مارسی به بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان تا کنون عناوین مختلفی از جمله هفت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم تجربه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k56yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه پرسپولیس و ستاره های رقیب قطری/  سرپوشان در آستانه یک دیدار بزرگ