تاریخ انتشار: 1396/08/07 18:47
دو دستگی در بوشهر؛
کد خبر: 176011

ترک طولانی مدت تمرینات ایرانجوان توسط سرمربی!

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر حبس بازیکنان غیر بومی ایرانجوان در هتل محل سکونت آنها که حتی باعث گردید تمرینات ایرانجوان دو روز تعطیل شود.
ترک طولانی مدت تمرینات ایرانجوان توسط سرمربی!

 بعد از این ماجرا و راهی شدن ایرانجوان به مرحله بعدی جام حذفی، علی وزیری مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد که اعتصاب بازیکنان تنها یک سوتفاهم بوده و حرفهای آنان را گوش داده و حرف بازیکنان ایرانجوان حق بوده است! در این میان حرف و حدیث‌هایی به گوش می رسد که گویا مدیرعامل از برخی اتفاقات خبر ندارد و شاید تصمیم ها را فرد دیگری می‌گیرد!

از طرفی مصاحبه غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان هم در نوع خود جالب است که به راحتی می تواند فهمید اختلافاتی وجود دارد! دلگرم گفته شرایط بغرنجی داریم و بازیکنان غیر بومی به دلیل بدهی باشگاه در هتل حبس بوده اند. یک منبع آگاه از وجود برخی دخالتها و ابراز نظرها هم خبر داده که به شدت باعث ناراحتی دلگرم شده و شاید خبرهای دیگری هم باشد چرا که سرمربی دشتستانی ایرانجوان زیر بار برخی مسائل نرفته و نمی رود! دوری چهار روزه دلگرم از تمرینات هم می تواند گواه خیلی از مسائل باشد.

باید دید این اخبار و شایعات چقدر صحت دارد که البته به راحتی و با توجه به مسائل مطرح شده می توان به صحت ماجرا پی برد. ایرانجوان در دو هفته آتی با دو تیم پایین جدولی بازی دارد و شرایط حساسی را تجربه میکند که ناکامی در این بازی‌ها، شرایط را برای بوشهری‌ها بحرانی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k59na

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان ایرانجوان تمرینات این تیم را تحریم کردند/ مدیرعامل مورد نظر در دسترس نیست!
اختصاصی| اعتصاب در بوشهر؛