تاریخ انتشار: 1396/07/18 22:37
پیروزی هر سه نماینده استان کرمان در هفته هشتم؛
کد خبر: 178835

آقایی کرمانی‌ها در لیگ یک/ سه بازی، سه برد!

دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و اکسین البرز عصر روز سه شنبه از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان دنبال شد و این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال مس کرمان به پایان رسید.
آقایی کرمانی‌ها در لیگ یک/ سه بازی، سه برد!

 طلسم گل نخوردن اکسین البرز در این بازی جذاب، پر التهاب و تماشاگر پسند را یاسر فیضی شکست و این بازیکن مس کرمان در دقیقه 78 روی یک ضربه ارسالی تک گل مس را وارد دروازه حریف البرزی کرد.

تیم فوتبال مس کرمان که تاکنون در هشت هفته نخست رقابت های جام آزادگان از داوری ضربات زیادی خورده است بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران این تیم در بیشتر دقایق بازی به داوری معترض بودند.

**پیروزی یک بر صفر رفسنجانی ها مقابل راه آهن

تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس این شهر با یک گل حریف قهرنشین خود (راه آهن تهران) را شکست داد.

تک گل دقیقه 58 حمید غلامی روی یک ضربه شوت از راه دور و پشت محوطه جریمه به ثمر رسید تا شادی کرمانی ها در این هفته تکمیل شود.

تیم فوتبال راه آهن تهران که در هشت هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال تنها یک امتیاز کسب کرده مقابل شاگردان علی سامره نیز سه امتیاز این بازی را واگذار کرد و در بیشتر دقایق این دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان تیم برتر بود.

**پیروزی 2 بر یک گل گهر در شیراز

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز که مهمان فجر شهید سپاسی شیراز بود با 2 گل از میزبان خود پذیرایی کرد و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود سیرجانی ها به پایان رسید.

تک گل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را شاهین مجیدی در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی و برای گل گهر سیرجان که در اکثر دقایق دیدار از برتری نسبی برخوردار بود و 2 بار توپ را به تیر دروازه کوبید احمد حسن زاده گلزنی کرد. بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان روی ضربه پنالتی منجر به گل فجرسپاسی معترض بودند.

هم اکنون پس از پایان این دیدارها تیم فوتبال مس کرمان با 15 امتیاز در جایگاه پنجم، مس رفسنجان با 10 امتیاز در رتبه دهم و گل گهر سیرجان با 13 امتیاز هفتم است.

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) نیز روز دوشنبه 24 مهر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی این شهر مقابل ایرانجوان بوشهر بازی می کند و مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به استقبال نساجی مازندران می رود و همچنین مس رفسنجان مهمان اکسین البرز است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5p88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!
در جریان باشید که در کرمان جریانی جاری است؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان
درویشی بازهم به بازی نرسید؛