تاریخ انتشار: 1397/08/22 17:20
سید محمد علوی: استقلال خوزستان با مربی بومی توانست قهرمان لیگ بشود
کد خبر: 121959

اختصاصی/ پرسپولیس شاهکار بزرگی کرد/ برانکو نشان داد که کارش را خوب بلد است

بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت:پرسپولیس و برانکو با تمامی شمکلاتی که داشتند کار بزرگی انجام دادند.
اختصاصی/ پرسپولیس شاهکار بزرگی کرد/ برانکو نشان داد که کارش را خوب بلد است

سید محمد علوی بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه های پرسپولیس و فولاد خوزستان که در سال گذشته نیز توانست تیم کارون اروند خرمشهر را از لیگ دسته دوم به لیگ یک بیاورد، در گفت وگو با فرتاک ورزشی از درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا  و هم چنین وضعیت فوتبال استان خوزستان صحبت کرد.

علوی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما  که در حال حاضر مشغول چه کاری هستید، گفت:در حال حاضر جایی فعالیت ندارم, اما فصل گذشته به عنوان سرمربی در خدمت کارون اروند خرمشهر بودم که به لطف خدا تیم به لیگ یک صعود کرد.

وی که یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان و کاپیتان فولاد را هم در کارنامه فوتبالی خود دارد، در خصوص شرایط این روزهای فوتبال این استان و علت این که اوضاع چندان مناسبی ندارد، گفت: فوتبال در استان خوزستان علی رغم تمامی پتانسیل های بسیار بالایی که دارد به علت اینکه از پتانسیل بومی خودش استفاده لازم را در این سالها نبرده و اهل فن ها سر کار نیستند، با مشکلات بسیاری روبرو شده است.

کاپیتان سابق فولادخوزستان رد پاسخ به این سوال که آیا تا بحال به او پیشنهادی ارائه گردیده است یا نه، گفت: خیر صحبتی نشده, باید با نفراتی صحبت بشود که دلسوز فوتبال خوزستان باشند, شما اگر سه فصل گذشته را به یاد بیاوردید، استقلال خوزستان با مربی بومی توانست قهرمان لیگ بشود، این نتیجه اعتماد به مربیان بومی و دلسوز بود, متاسفانه در حال حاضر باشگاه فولاد, استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان شرایط نگران کننده است.

وی در ادامه گفت: استعدادهای فوتبال خوزستان دیده نمی شوند و مدیریت باشگاهها برنامه ایی برای پرورش این جوان ها و نوجوان ها ندارد. باید سعی کنیم از بازیکنان بومی و مستعد بهره بیشتری ببریم که متاسفانه در حال حاضر اینگونه نیست.

علوی که سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را در دارد در پاسخ به این سوال که نتایج برانکو و پرسپولیس را چگونه اریابی می کنید، گفت: من در تیم ملی با برانکو بوده ام و میدانم او کارش را خوب بلد است و با توجه به حضورم در پرسپولیس می دانم چقدر کار در این باشگاه با توجه به هواداران بسیاری که دارد چه اندازه سخت است ولی وقتی می بینیم با اینکه پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات بود اما شاهکار بزرگی کرد, برانکو نشان داد مربی کاربلدی است, ضمن اینکه مدیریت کارآمد پرسپولیس هم نقش بسزایی در این موفقییت داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او را دوباره در حرفه مربیگری خواهیم دید یا نه، گفت: قطعا همینطوره و در صورت اعتماد مدیران با کمال میل تجربیات خودم رو در اختیار نسل جوان استان خوزستان قرار خواهم داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7a9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب اما واقعی؛ خوشحالی دستیار کی روش از ناکامی پرسپولیس