تاریخ انتشار: 1397/08/13 10:03
کد خبر: 123311

اویوا:به پرسپولیس اجازه دادیم که به ما حمله کند

سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز گفت: تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی هجومی بود ولی ما در نیمه دوم دفاع این تیم را باز کردیم.
اویوا:به پرسپولیس اجازه دادیم که به ما حمله کند

گو ایوا بعد از پیروزی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز مقابل پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بین دو نیمه به بازیکنانم تاکید کردم که در نیمه اول مثل همیشه و عادی بازی نمی کنند. پرسپولیس تیم بسیار هجومی بود در حالی که ما یک مقدار خنثی بودیم.

سرمربی کاشیما ادامه داد: در نیمه اول بسیار دفاعی بودیم و به پرسپولیس اجازه دادیم که به ما حمله کند. در نیمه دوم این شرایط را تغییر دادیم. ما فشار بیشتری آوردیم و با استفاده از کناره ها، دفاع آنها را باز کردیم. این اجازه داد که از میانه میدان هم موقعیت سازی کنیم و گل بزنیم.

اویوا با بیان اینکه نمایش تیمش در نیمه دوم ایده آل بوده است، گفت: با این حال فقط یک نیمه از بازی تمام شده است. ما باید روی دیدار برگشت و مسابقات لیگ ژاپن تمرکز کنیم. برد ما خوب بود ولی باید برای بازی برگشت تمرکز کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن با دو گل مغلوب کاشیما شد. دیدار برگشت روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7ped

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش فاکس اسپورت از 5 نکته جالب از پرسپولیس