تاریخ انتشار: 1397/01/23 16:57
کد خبر: 152411

تساوی حاصل کار میزبان ضعیف و مهمان متوسط؛ ناکامی کریمی برای برد استقلال ده ساله شد

چهارشنبه در اولین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گسترش فولاد که فیروز کریمی را به عنوان مربی روی نیمکت خود داشت، به دیدار استقلال تهران رفت.
تساوی حاصل کار میزبان ضعیف و مهمان متوسط؛ ناکامی کریمی برای برد استقلال ده ساله شد

به گزارش فرتاک ورزشی، فیروز کریمی که در اواسط نیم فصل اول هدایت تیم تبریزی را بر عهده گرفت، در این هفته برای شانزدهمین بار مقابل آبی پوشان حاضر شد. وی در تقابل با استقلال تهران در ادوار مختلف لیگ برتر تا کنون چهره یک مربی موفق را نداشته و جز مربیانی به حساب می آید که تعداد باخت های آنها در مقابل استقلال دو رقمی است.

کریمی که اولین بار با ابومسلم مشهد در دومین دوره لیگ برتر به مصاف استقلال با هدایت رولند کخ رفت، تا کنون ۱۶ بار به عنوان مربی رقیب مقابل استقلال حاضر شده و تنها یک پیروزی کسب کرد. این مربی در ۱۵ بازی دیگر، ۵ تساوی و ۱۰ شکست را در کارنامه دارد؛ وی بیشترین شکست را با تیم های ابومسلم، راه آهن و استقلال اهواز مقابل استقلال تهران داشته که با این تیمها دو بار مقابل استقلال مغلوب شده است.

 

تیم های فیروز کریمی از نظر آمار گلزنی هم عملکرد ضعیف تری نسبت به آبی پوشان داشتند؛ شاگردان فیروز کریمی در سه دیدار اخیر فقط یک بار دروازه استقلال را باز کرده و در بازی دیروز پس از ۲۷۸ دقیقه دروازه استقلال را باز کردند. استقلال تا کنون ۷ بازی مقابل این مربی کلین شیت کرده، در حالیکه شاگردان فیروز کریمی تنها در اولین تقابل با آبی پوشان هیچ گلی دریافت نکردند اما در ۱۴ بازی متوالی مقابل این تیم در این امر موفق نبودند.

استقلال در دیدار روز گذشته نهمین گل این فصل را در ۱۵ دقیقه ابتدایی به ثمر رساند و پانزدهمین بازی متوالی مقابل فیروز کریمی به گل رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k86b8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فخرالدینی: خودم خواستم از گسترش فولاد جدا شوم/ فردا با ثبت قرارداد با تیم جدیدم همه را سورپرایز می کنم