تاریخ انتشار: 1396/10/29 19:38
کد خبر: 163983

انتقاد سیاوش اکبرپور از بازیکنان مشکی پوشان مشهد

مربی مشکی پوشان مشهد بعد از باخت سنگین این تیم به نفت تهران از بازیکنانش انتقاد کرد.
انتقاد سیاوش اکبرپور از بازیکنان مشکی پوشان مشهد

 سیاوش اکبرپور پس از شکست چهار بر یک تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه تختی گفت: اصلا خوب نبودیم و نتوانستیم به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم. متاسفانه بازیکنان ما آنچه را که کادر فنی از آنها خواسته بود به درستی انجام ندادند و نتیجه اش این شد که مقابل حریف شکست سنگینی را پذیرا شویم.

وی تاکید کرد: انتظار چنین نتیجه ای را نداشتم. ما خیلی زود به گل دست پیدا کردیم و اگر بازیکنان ما کمی هوشیارتر بودند می توانستند به گل دوم برسند اما یک اشتباه فاحش از دروازه بان ما باعث شد تا حریف کار را به تساوی بکشاند و سپس گلهای بعدی را بزند.

مربی مشکی پوشان در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهیم در لیگ برتر بمانیم و روند رو به رشدی داشته باشیم باید بیشتر تلاش کنیم. ما روزهای سختی در پیش داریم و می دانیم وقتی به پایان لیگ نزدیک می شویم حریفان ما برای گرفتن امتیاز تلاش بیشتری می کنند.

اکبرپور در ادامه تصریح کرد: به حمایت همه مسئولان مشهد نیاز داریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مشکی پوشان در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر؟ گفت: این مساله بستگی به همت و تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان دارد. با شناختی که من از مسئولان دارم مطمئن هستم که دست در دست هم خواهیم داد و نتایج خوبی کسب می کنیم تا بتوانیم در پایان فصل باز هم در لیگ برتر باقی بمانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8zjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: با سه برد به کورس برمی‌گردیم