تاریخ انتشار: 1395/10/08 02:27
کد خبر: 239883

کلوپ: امیدوارم چیزی را از گواردیولا مخفی نکرده باشیم/ بهتر است فعلا دهانم را ببندم!

سرمربی لیورپول پس ازبرتری پرگل تیمش از یک نقطه ضعف غیرعادی قرمزها حرف زد.
کلوپ: امیدوارم چیزی را از گواردیولا مخفی نکرده باشیم/ بهتر است فعلا دهانم را ببندم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان برتری 4 بریک تیمش مقابل استوک‌سیتی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس از بازیکنان قرمزپوش خواست در تمام لحظات به قدرتنمایی بپردازند.

 او گفت: مشکل ما اعتماد به نفس نیست چون از توانایی‌های خودمان آگاه هستیم اما نمی‌توانیم همیشه قدرت خود را به رخ رقبا بکشیم.در شروع بازی سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. استوک با 2 مهاجم و پرس شدید، ما را تحت فشار قرار داده بود.در آن لحظات شکیبایی لازم در زمینه پاسکاری را نداشتیم.وقتی توپ روی هوا بود، استوک‌سیتی به لطف حضور درخشان کرواچ، کار را برای لیورپول دشوار می‌کرد و رقابت سختی بین بازیکنان شکل می‌گرفت.جو آلن هم در شروع استفاده استوک از توپ‌های دوم عالی عمل می‌کرد. در یک رقابت باز کار سختی جهت پیروز شدن داشتیم.

 سرمربی آلمانی در ادامه افزود: 2 گل اول روی مهارت‌ها و کیفیت بازیکنان ما به ثمر رسید و چون قبل از پایان نیمه اول زده شد، کار من در بین  2 نیمه را راحت‌تر کرد.در نیمه دوم برتر از رقیب ظاهر شد و گل استوریج کاملا پرونده بازی را بست. استوک‌سیتی واقعا خوب بازی کرد. هیوز با استفاده از کرواچ ما را به دردسر انداخت. همیشه به این بازیکن فکر می‌کنم.

 سرمربی آلمانی درباره بازی شنبه تیمش با منچسترسیتی و حضور گواردیولا، سرمربی تیم منچستری روی سکوهای آنفیلد افزود: تماشای این بازی از سوی گواردیولا، اولین نشانه در پیش بودن یک بازی بزرگ بود. نمی‌دانم او اخیرا بازی‌های رقبای آینده‌اش  را از نزدیک دیده یا نه اما به هرحال هر 2 نفر ما بازی سختی مقابل هم داریم.منچسترسیتی تیم قدرتمندی است و ما هم چندان بد نیستیم. نکته هیجان‎‌انگیز رقابت بزرگ، برگزاری بازی در خانه ماست.امیدوارم چیزی را از پپ مخفی نکرده باشیم و او همه نکات درباره ما را یادداشت کرده باشد! از الان نمی‌توانم بگویم آن بازی را می‌بریم. راه‌حل‌هایی برای بردن رقیب در سر دارم اما بهتر است فعلا دهانم را ببندم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k978q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروط جالب لیورپول برای فروش آلن