تاریخ انتشار: 1403/01/17 08:15
کد خبر: 1272175

میراث یورگن کلوپ برای لیورپول: گنجینه‌ای از جوانان مستعد

یورگن کلوپ در پایان فصل بندر لیورپول را ترک می‌کند اما میراث گرانقیمتی برای تیم به جا می‌گذارد.
میراث یورگن کلوپ برای لیورپول: گنجینه‌ای از جوانان مستعد

برخلاف اکثر مربیان که پس از ترک باشگاه ویرانه ای را تحویل مربی بعدی می‌دهند، کلوپ تیمی سرشار از استعدادهای جوان و بازیکنان در اوج را تحویل جانشین‌اش می‌دهد.

جارل کوانسا

پس از مصدومیت جوئل ماتیپ، مدیران لیورپول به دنبال جذب مدافع میانی در بازار نقل و انتقالات بودند اما گزینه مناسبی یافت نشد و کلوپ روی کوانسا قمار کرد. قمار مرد آلمانی به خوبی جواب داده و حالا جارل کوانسا زوج ایده آل ویرجیل فن‌دایک به شمار می‌آید. کوانسا قابلیت بازی در دفاع راست را هم دارد.

کانر بردلی

پس از یک دوره قرضی بسیار سازنده و موفق در بولتون واندررز، ملی پوش ایرلند شمالی تاکنون ۱۲ بازی در تمامی رقابت ها به میدان رفته و  به شکل باورنکردنی جای الکساندر آرنولد مصدوم را پر کرده است.

کلوپ پس از پیروزی مقابل بورنموث درباره بردلی گفت: او یک مدافع است اما می تواند حمله کند.

بردلی در حال حاضر ۵ پاس گل داده و یک گل با پیراهن قرمز به ثمر رسانده است. به نظر می‌رسد با وجود کانر بردلی مدیران لیورپول به فکر فروش آرنولد باشند تا درآمد خوبی از فروش او کسب کنند.

بن دواک

بال نوجوان در حال حاضر به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از میادین دور است. با این حال، دواک  به اندازه کافی درخشیده است تا نشان دهد چرا یکی از هیجان انگیزترین بازیکنانی است که در سال های اخیر از اسکاتلند بیرون آمده است.

او یک دریبل‌زن فوق‌العاده به شمار می‌رود و  دنبال تقابل‌های یک به یک می‌دود تا نفر پیش روی را جا بگذارد.

او در پیش فصل لیورپول هم عملکرد تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشته بود. دواک در صورت بهبودی کامل پس از عمل جراحی زانو، می تواند در آنفیلد به یکی از محبوب ترین بازیکنان تبدیل شود.

اوون بِک

لیورپول پس از از دست دادن اندی رابرتسون و کاستاس سیمیکاس به شدت به دفاع چپ نیاز داشت. همین نیازمندی سبب شد بکِ ۲۱ ساله فرصت بازی پیدا کند و توانایی هایش را نشان دهد. در لیورپول این احساس وجود دارد اوون بک جانشین بلندمدت رابرتسون خواهد بود.

بابی کلارک

کلارک، یک خرید ۱.۵ میلیون پوندی از نیوکاسل در آگوست ۲۰۲۱ بود. این ملی‌پوش زیر 19 سال انگلیس تاکنون 7 بازی انجام داده.

کلارک از هافبک های محبوب یورگن کلوپ است چون مهارت بالایی در پرسینگ و بازیخوانی دارد.

جیدن دانس

این مهاجم با استعداد که می تواند به عنوان شماره ۹ یا ۱۰ بازی کند، عضو تیم زیر ۱۸  سال انگلیس است. دانس در هفته های اخیر مورد استفاده یورگن کلوپ هم قرار گرفته و با گلزنی‌هایش هواداران را در آنفیلد به یاد دوران اوج روبرتو فیرمینو انداخته.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpena

آخرین اخبار