تاریخ انتشار: 1395/10/19 17:39
صحبت های جنجالی سرپرست بادران؛
کد خبر: 237235

سیف الله پور: به نظرمحمدی پیشنهاد می کنم به پزشک مراجعه کنند/ مادر مریض ربیعی چرا باید فحش می خورد!

سرپرست تیم فوتبال بادران تهران، عوامل اصلی حواشی دیدار با سپیدرود را، عوامل این تیم دانست.
سیف الله پور: به نظرمحمدی پیشنهاد می کنم به پزشک مراجعه کنند/ مادر مریض ربیعی چرا باید فحش می خورد!

ماحصل گفتگوی خبرنگار فرتاک ورزشی با ایزد سیف الله پور سرپرست تیم بادران تهران را در ذیل می خوانید:

*تمامی امکانات لازم را برای میمهمانان فراهم کرده ایم

قصد صحبت در زمینه فوتبال را نداشتم و صحبت‌هایی که آقای نظرمحمدی انجام دادند بنده را مجبور به صحبت کردند. آقای نظرمحمدی گفتند میزبانی خوب نبود؛ یک میزبان باید امکانات لازم را در خدمت میهمان قرار دهد و برای اینکه سپیدرود دچار مشکل نشود ما حتی رختکن خودمان را به آنها اختصاص دادیم و خودمان به رختکن کنار راهرو رفتیم تا فضا برای کار تیم رقیب مناسب باشد. شما می‌توانید درباره اهمیت بادران به حریفان از سرمربیان و سرپرست‌تان تیم‌های پارس جنوبی جم، مس رفسنجان، مس کرمان، ایرانجوان بوشهر، فجر، استقلال اهواز، فولادیزد، نفت‌مسجدسلیمان و نساجی سوال کنید. ما همیشه برای میزبان‌مان احترام قائل بودیم و حتی روز قبل بازی زمین‌مان را در اختیار آنها قرار داده‌ایم تا در آن تمرین کنند و خودشان را با شرایط زمین وفق دهند. 

*تاخیر قبل بازی 35 دقیقه بود نه 45 دقیقه

آقای نظرمحمدی گفتند در طول تاریخ ندیده‌ام بازی با یک نیمه تاخیر آغاز شود؛ اولا 45 دقیقه نبوده و تنها 35 دقیقه بوده در ثانی، بادران طبق صورت جلسه‌ای که 2 روز قبل از هیات رئیسه دریافت کرده بود مشغول به بررسی همه جانبه از سوی مسئولین و ناظرین این بازی بود. 

با یگان و امداد خیابان مرودشت به دلیل حساسیت بالای این بازی هماهنگی‌هایی انجام شده بود همچنین با آقایان عابدینی، فتاحی مسئولین سازمان لیگ، محمودزاده مسئول رقابت‌های لیگ دسته اول و ... تعاملی داشتیم که بازی بدون کوچکترین تنش و حاشیه‌ای ایجاد شود. اکثر تیم‌های لیگ دسته اولی هوادار ندارند اما ما برای این دیدار به دلیل حساسیت‌هایش با پرسنل نیروی انتظامی برای حضورشان در ورزشگاه کارگران هماهنگ کرده بودیم و یک ساعت پیش از شروع بازی آنها در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند تا بازی راس ساعت 2 بدون کوچکترین اتفاق برگزار شود.

پیش از بازی صورت جلسه‌ای با حضور سرپرست‌های دو تیم، ماینده هیات فوتبال، نماینده و ناظر داوری، اکیپ پزشکی، آمبولانس و نیروی انتظامی تمام تمهیدات را یکی، دو ساعت قبل از شروع بازی انجام داده بودند.

*یکی از دلایل تاخیر دستور نماینده فدراسیون بود نه باشگاه بادران

آقای کهالی نماینده فدراسیون با توجه به اتفاقاتی که در تماشاگران سپیدرود نیم ساعت قبل از شروع بازی با بالارفتن از فنس‌ها محل جایگاهشان و شکستن درخواست افزایش نیروهای امنیتی شدند تا حراست بیشتری صورت بگیرد و کسی در این دیدار آسیبی نبیند. یکی از دلایل تاخیر در این بازی دستور نماینده فدراسیون بود؛ آیا این تاخیر تنها برای سپیدرودی‌ها بود؟! 

*به نظرمحمدی پیشنهاد می کنم به پزشک مراجعه کنند

از آقای نظرمحمدی درخواست می‌کنم به یک پزشک مراجعه فرمایند تا معالجه شوند چون یک مقدار حافظه کوتاه مدت ایشان دچار مشکل شده است؛ می‌خواهم بدانم در دیدار رفت که مردادماه برگزار شد آیا این تیم سپیدرود نبود که با 10 دقیقه تاخیر بازیکنانش را به میدان فرستاد و از همین رو از سوی کمیته انضباطی جریمه شدند. جالب آنکه آنها در نیمه دوم هم 7 دقیقه تاخیر داشتند. حالا بماند که از نظر امنیتی چقدر بازی با تاخیر مواجه شد. در ضمن باید اشاره‌ای هم به دیدار سال گذشته‌مان در رقابت‌های لیگ دو داشته باشم، بازی که در دور رفت با 40 دقیقه تاخیر برگزار شد و در آن بازی هم نماینده فدراسیون آقای کهالی بودند و آن بازی هم با نظر ایشان به دلیل امنیت ورزشگاه و افزایش نیروهای انتظامی بازی با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد؛ چطور آقای نظرمحمدی آن دیدار را فراموش کرده‌اند البته حق دارند چراکه ایشان بعد از شکست مقابل ما در رختکن از سوی مسئولین باشگاه اخراج شدند شاید برای همین یادشان نمی‌آید.

*ورزشگاه کارگران همان ورزشگاهی است که استیل آذین با علی کریمی به میدان می رفت

چه کسی گفته استادیوم کارگران شرایط بازی ندارد؟! این ورزشگاه زمانی که استیل آذین با تیم پرمهره‌اش مقابل حریفانش به میدان می‌رفت همین جمعیت آن درون خود جای می‌داد. چمن این ورزشگاه بهترین چمن است، رختکن‌هایش با کمد و دوش‌های مناسب و همچنین جایگاه وی‌آی‌پی این ورزشگاه در موقعیت خوبی قرار دارد؛ من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها انجام می‌شود! اگر آقای نظرمحمدی یادشان نمی‌آید باید بگویم تیم پارسه تهران در همین ورزشگاه مقابل حریفانش به میدان می‌رفت. هیچ کس انتظار چنین جمعیتی را در ورزشگاه کارگران نداشت، ما به همه ثابت کردیم سومین تیم تهرانی پرطرفدار تهران بعد از استقلال و پرسپولیس هستیم. 

*تیرک سبب شد تا سپیدرود از این بیشتر گل نخورد

درباره بازی باید بگویم که بازی در ابتدا روی دروازه‌های هر دو تیم در جریان بود اما در ادامه اگر توپ‌هایی که به تیرک دروازه برخورد می‌کرد و موقعیت‌هایی که گل نمی‌شد را محاسبه کنیم قطعا خواهید دید که نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. اگر یک بار دیگر بازی را نگاه کنید متوجه خواهید شد که بادران با به ثمر رساندن موقعیت‌هایی که گل نشد می‌توانست سپیدرود را با نتیجه پرگل شکست دهد و روز تلخی را برای آنها به وجود آورد؛ خدا آقای نظرمحمدی را خیلی دوست داشت که چنین نشد.

*به گواه نماینده فدراسیون؛ ما کوچک ترین توهینی به سپیدرود نکردیم

به گواه نماینده فدراسیون هواداران ما در ابتدا و انتهای بازی طبق صحبت‌هایی که 2 ساعت پیش از بازی با لیدرهایمان داشتیم حتی کوچکترین توهینی به حریف کردند، این را می‌توانید از آقایان حق‌شناس، نزهتی، موسوی، حسینی بپرسید، آنها تنها بازیکنان تیم خودشان را تشویق کردند. از تمام بازیکنان و هواداران تیم سپیدرود تشکر می‌کنم که اخلاق جوانمردانه را سرلوحه خود قرار دادند و کوچکترین مساله انضباطی را تا پایان بازی نداشتند. از تمام هوداران سپیدرود و مردم خوب گیلان عذرخواهی می‌کنم که مجبور به پاسخ صحبت‌های آقای نظرمحمدی شدم چون ایشان از اخلاق صحبت کردند و من لازم دیدم که جواب ایشان را این مورد بدهم.

*آقای قربانی فقط قصدش خیرمقدم گویی بود

مدیرعامل ما آقای قربانیان باتوجه به ترافیک روز جمعه برای ادای احترام به مجموعه سپیدرود به ورزشگاه کارگران آمدند ایشان با 45 دقیقه تاخیر به ورزشگاه رسیدند و تصمیم داشتند به هر یک از بازیکنان سپیدرود یک شاخه گل تقدیم کنند اما آقای نظرمحمدی حتی دسته گلی که ایشان به او تقدیم کرد را نگرفتند.

*مادر مریض ربیعی چرا باید فحش می خورد!

در پایان بازی زمان مصاحبه آقای ربیعی توهین‌های بسیاری را به مادرش شنید که آقای نظرمحمدی در ورزشگاه حضورش داشتند از سرمربی سپیدرود می‌پرسیم شما که دم از اخلاق می‌زنید حتی آنها را به آرامش دعوت نکردید، آقای نظرمحمدی شما به تازگی مادرتان را از دست داده‌اید آیا درست است به آقای ربیعی که مادرشان در بستر بیماری است چنین فحاشی‌هایی شود؟

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9qza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی جنجالی استقلالی به نیمکت نساجی اضافه می شود