تاریخ انتشار: 1395/10/10 15:20
کد خبر: 239311

مشکلی به نام دستیار اول منصوریان/ استاد خرمگاه!

این روزها استقلال حال و روز خوشی ندارد و اتفاقات بسیاری بر سر راه این تیم پر طرفدار رقم خورده است.
مشکلی به نام دستیار اول منصوریان/ استاد خرمگاه!

سرانجام گمانه‌زنی‌های مطبوعات درست از کار درآمد و علیرضا منصوریان تایید کرد یکی از عوامل نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی در اصفهان، اختلافاتی بوده که او با محمد خرمگاه پیدا کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، نقش خرمگاه در استقلال لیگ شانزدهم به مراتب فراتر از یک دستیار ساده است؛ طوری که رد پای او را در بسیاری از اتفاقات این فصل اردوگاه آبی‌ها می‌توان دید. اسم خرمگاه به شکل عجیبی با جنجال‌های ریز و درشت آبی‌پوشان گره خورده و کار را به جایی رسانده که حالا خیلی از هواداران استقلال نسبت به او حساس شده‌اند.

 

درگیری با دستیار صمد

در حاشیه بازی استقلال و صبای قم، درگیری بسیار شدیدی بین خرمگاه و ساکت الهامی به وجود آمد که منجر به محرومیت هر دو مربی شد. دستیار صمد مرفاوی عقیده داشت خرمگاه از سوی منصوریان تحریک شده تا آن رفتارها را نشان بدهد.

 

دعوا با برزای

اواخر یکی از جلسات تمرینی استقلال، یک بازی درون‌تیمی بین آبی‌ها برگزار شد که قضاوت آن را خرمگاه بر عهده داشت. در یک صحنه بهنام برزای به داوری خرمگاه اعتراض کرد که دستیار منصوریان در واکنشی بسیار تند نسبت به او، این بازیکن را از بازی اخراج کرد و گفت: «برو دور زمین بدو.» برزای هم عصبانی شد و رفتار پرخاشگرانه‌ای نشان داد.

 

درگوشی با طالب‌لو

پیش از بازی امسال استقلال با فولاد در اهواز، وحید طالب‌لو جمله‌ای را به صورت درگوشی به خرمگاه گفت که محل بحث شد. بعد از بازی از گلر پیشین آبی‌ها پرسیدند به دستیار منصوریان چه گفته؟ او هم جواب داد: «گفتم اتفاقات امسال را هرگز فراموش نمی‌کنم.» گویا وحید از نوع جدایی‌اش از استقلال شاکی بوده و احتمالا خرمگاه را هم در آن دخیل می‌دانسته که چنین حرفی را به او زده است!

 

مکالمه تلفنی با بختیار

بختیار رحمانی در بازی حذفی با نفت نیمکت‌نشین شد و در مسابقه با سپاهان به طور کامل روی سکوی تماشاگران رفت. حالا هم این بازیکن در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته و هیچ بعید نیست بین دونیم‌فصل از این باشگاه برود. گفته می‌شود دلیل اصلی قطع نظر ناگهانی منصوریان نسبت به بختیار، برقراری یک مکالمه تلفنی جنجالی بین رحمانی با خرمگاه است. ظاهرا بعد از بازی با پدیده که بختیار در آن تعویض شده بود، خرمگاه در تماسی تلفنی از رحمانی می‌خواهد در تمرینات ریکاوری تیم حاضر شود. امتناع رحمانی از قبول این درخواست و انتقال موضوع توسط خرمگاه به رحمانی، نیم‌فصل اول را برای آقای شماره هفت به پایان می‌رساند!

 

و اینک رحمتی

به طور کلی حدس زده می‌شد که مهدی رحمتی در اثر اختلاف با خرمگاه نیمکت‌نشین شده باشد. این موضوع را اما دوشنبه‌شب خود منصوریان هم رسما تایید کرد. یک فرضیه که اخیرا در محافل فوتبالی شایع شده این است که رحمتی خواهان حضور دستیار خارجی برای تقویت کادرفنی بوده که همین مساله خرمگاه را شاکی کرده و سایر قضایا!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9x8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی منصوریان تا آخر فصل ماندنی می شود

چهارمین دروازبان ضعیف لیگ در راه استقلال
آمار ضعیف دروازبان مد نظر استقلال