تاریخ انتشار: 1396/04/10 00:44
آبی ها بازار را خراب کردند!
کد خبر: 199559

چیزی که عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال را زیر سئوال می برد

،در حالی که پس از تغییرات مدیریتی در تیم های بزرگ پایتخت قرار بود این دو باشگاه از پرداخت های خارج از عرف و میلیاردی دوری کنند اما در عمل اتفاقات دیگری رخ می داد.

 باشگاه استقلال که مدیرانش دایم از هزینه های دوران قبل گله می کردند در دومین خرید پیش از فصل لیگ هفدهم متعهد شد که مبلغ یک میلیارد و نیم بابت حق رضایتنامه داریوش شجاعیان به باشگاه گسترش فولاد تبریز بپردازد.این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال چند هفته پیش مدعی شد که تمام قرارداد ها با نظارت وزیر ورزش و جوانان انجام می شود اما این خبر از اساس مورد تایید نیست، چرا که وزیر ورزش بارها گفته در مسائل داخلی باشگاه ها دخالت ندارد.

از طرفی قطعا مجتبی جباری،پژمان منتظری و حتی مهدی قائدی هم با مبالغ پایینی آبی پوش نشدند. پیش تر نیز باشگاه استقلال در راستای راضی نگه داشتن هواداران و منتقدان اقدام به پرداخت مبلغی قابل توجه به بیت سعید کرده بود. مجموع ارقامی که استقلال برای جذب دو بازیکن هزینه کرده، اگر بیت سعید را یک میلیارد و 300 میلیون محاسبه کنیم و شجاعیان را رقمی نزدیک به 2 میلیارد و نیم(با احتساب حق رضایتنامه)، به عدد 3 میلیارد و 800 میلیون تومان می رسیم. این رقم در گذشته برای جذب چهار، پنج بازیکن در حد و اندازه بیت سعید و شجاعیان هزینه می شد اما ناآگاهی مدیران استقلال از فضای نقل و انتقالات، کار را به این نقطه رسانده که بخش اعظمی از بودجه باشگاه استقلال صرف جذب دو بازیکن جدید شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbkkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«طارمی»ها را له نکنید

علی منصور این بار نیمار ایران را از سمنان به تور انداخت
منصوریان شبانه به دنبال بازیکن جدید؛