تاریخ انتشار: 1396/04/27 22:43
صحبت‌های شنیدنی برادر سیدمهدی سیدصالحی؛
کد خبر: 195011

سیدحسین سیدصالحی: برادرم شرافت را معنا کرد/ مافیای فوتبال نگذاشتند برادرم به فوتبال ادامه دهد

سیدمهدی سیدصالحی آقای گل آسیا امروز (سه شنبه) از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
سیدحسین سیدصالحی: برادرم شرافت را معنا کرد/ مافیای فوتبال نگذاشتند برادرم به فوتبال ادامه دهد

 به سراغ سیدمهدی سیدصالحی، برادر سیدمهدی رفتیم و درخصوص برادرش از وی سئوالاتی را پرسیدیم. متن کامل مصاحبه خبرنگار فرتاک ورزشی با سیدحسین سیدصالحی را در ذیل بخوانید:

* امروز یکی از سخت ترین روزهای زندگی من بود. برادرم بازیکنی بود که با تمام وجودش برای تمامی تیمهایی که حضور داشت بازی کرد. پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، پیکان و خیلی تیم های دیگر سابقه بازی داشت و با تمام وجودش بازی کرد. با عشق به اهل بیت و حضرت زهرا توانست در لیگ قهرمانان آسیا آقای گل شود اما فوتبال و مافیای فوتبال نگذاشتند برادرم به بازیگیری ادامه دهد و فوتبال ما بازیکن پاکی را از دست داد و به دنبال برخی چیزهای سیاسی و رمالی فوتبال را کنار گذاشت.

* وقتی یادم میاد سید مهدی در زمین های خاکی اصفهانک بازی می کرد در منطقه 14 تهران، کمتر کسی فکر می کرد در باشگاه های آسیا، باشگاه های جهان و تیم ملی بازی کند اما چه قریبانه بازیکنان توانمندی همچون سید مهدی سیدصالی، آرش برهانی، رضا عنایتی،هادی عقیلی، فرهاد مجیدی و خیلی های دیگر بدون بازی خداحافظی فوتبال را کنار بگذارند آیا این ظلم نیست. بازیکنانی که 17 سال در لیگ برتر ایران فوتبال بازی کردند آیا شان و شخصیت آنها حفظ شد؟ من امیدوارم که فوتبال ما به سر منزل مقصود برسد و متاسفانه باید بگویم که ما خیلی فاصله داریم با سطح فوتبال اروپا و در حد حوزه خلیج فارس هم نیستیم.

* آقای روحانی رئیس جمهور محترم، دولت تدبیر و امید روی کار آمدند که به درد و دل مردم برسند. آقای سلطانی فر، در فوتبال ما چه خبر است. چرا مربیان با دانش ما که باید مربیگری بکنند الان در پشت کامیون ها و خانه هایشان نشسته اند. من 22 سال در سطح بالای ایران بازی کردم و 10 سال است در لیگ یک مربیگری میکنم باید چه کار بکنم که در این چرخه قرار بگیرم؟ چرا بازیکنان ما در سطح پایه نمی توانند نتیجه بگیرند؟ فوتبال آلمان در 2004 و 2008 یورو و جام جهانی همه چیز را از دست داد اما دوباره ساختارسازی کردند و روی استعدایابی کار کردند و در 300 منطقه استعدادیابی کردند و آیا این مسئله در فوتبال ایران عملی است؟!

* امروز سیدمهدی سیدصالحی از فوتبال خداحافظی کرد، آیا شان و شخصیت او در فوتبال کشور حفظ شد؟ جا دارد به برادرم خسته نباشید بگویم و عنوان کنم که درود بر شرفت که تن به هر کاری ندادی و با شرف بازی کردی و با شرافت رفتی. عزت و ذلت دست خداست. شاید ما بچه مذهبی ها را بزنند چه در مربیگری و چه در بازیگری اما ما همیشه پای خط رهبری و ائمه و زندگی ولایی مان هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbon8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدصالحی: مظلوم تر از هواداران نساجی جایی ندیدم
مربی نساجی مطرح کرد؛

وینگر اسبق استقلال تهران به نساجی پیوست+عکس
استقلالی‌های نساجی تکمیل شد؛

تمرینات نساجی مازندران تعطیل شد
با پایان اردوی 13 روزه سرعین؛