تاریخ انتشار: 1396/03/13 13:32
اختصاصی فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 206483

آخرین اخبار رسمی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گرچه هنوز نقل و انتقالات فوتبال اروپا هنوز به طور رسمی آغاز نشده است، اما بازار نقل و انتقالات در اروپا داغ است.
آخرین اخبار رسمی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش فرتاک ورزشی، باهم نگاهی به آخرین اخبار رسمی نقل و انتقالات فوتبال اروپا خواهیم انداخت:

چلسی آلوز را می‌خواهد

سه تیم چلسی، تاتنهام و منچسترسیتی انگلیس به طور رسمی خواهان به خدمت گرفتن مدافع راست باتجربه برزیلی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا شدند. دیلی میل در گزارشی نوشت: «باتوجه به آنکه آنتونیو کونته از عملکرد هافبک راست نیجریه‌ای تیمش رضایت چندانی ندارد، در تلاش است تا دنی آلوز را از یووه به لندن بیاورد و لباس چلسی را بر تن او کند».

بایرن دست از الکسیس برنمی‌دارد

باتوجه به آنکه فرانک ریبری و آرین روبن به روزهای پایانی بازیشان نزدیک شده‌اند، سران باشگاه بایرن در پی جذب الکسیس سانچز از آرسنال انگلیس هستند. درحالی که تنها یک سال از قرارداد سانچز با آرسنال باقی مانده است، ستاره شیلیایی چندان تمایلی به حضور در لندن ندارد و باتوجه به بندی که در قراردادش وجود دارد، می‌تواند قراردادش را با توپچی‌های لندنی فسخ کند. مسئولین بایرن قصد دارند توسط هم‌وطن الکسیس یعنی آرتورو ویدال او را فریب داده و لباس بایرن را بر تن الکسیس کنند. همچنین دو تیم چلسی و منچسترسیتی نیز در پی جذب سانچز می‌باشند.

لیورپول صلاح را می‌خواهد اما نه با هر قیمتی

سران باشگاه لیورپول انگلیس قصد دارند برای حضور هرچه قدرتمندتر در بازی‌های اروپایی، محمد صلاح را از باشگاه رم خریداری کنند. رقم پیشنهاد سران باشگاه رم برای این فوق ستاره، 28 میلیون پوند می‌باشد اما مسئولان رم رقم جداسازی وی را 40 میلیون پوند اعلام کرده اند که همین مسئله موجب دلسردی مسئولین باشگاه لیورپول شده است. اما دقایقی پیش رامی عباس، مدیربرنامه‌ی محمد صلاح اعلام کرد که او در روزهای آینده به آنفیلد سفر می‌کند و با مسئولان لیورپول به طور شخصی مذاکره خواهد کرد.

ام‌باپه لباس آرسنال را بر تن خواهد کرد!

روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شده است که مسئولان باشگاه آرسنال انگلیس برای به خدمت گرفتن جوان 19 ساله باشگاه موناکو، با این باشگاه به توافقات اولیه رسیده اند. باتوجه به اینکه دو غول بزرگ اروپا یعنی رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس به ام‌باپه پیشنهاد رسمی داده‌اند، اما به نظر می رسد رقم بالای آرسنال، او را به ورزشگاه امارات لندن خواهد کشاند. سران باشگاه لندنی به این بازکن 19 ساله، پیشنهاد وسوسه برانگیز 100 میلیون پوندی داده اند و باید دید ام‌باپه لباس آرسنال را بر تن خواهد کرد یا خیر.

رکورد نقل و انتقالات جهان در دستان هازارد

مسئولان رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن هازارد، رقم بالای 100 میلیون دلاری به این بازیکن داده اند. رقمی که اگر هازارد قبولش کند و از چلسی جدا شده و به رئال برود، رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را در دست خواهد گرفت. رئالی ها که تاکنون سه بار پیشنهاد 100 میلیون دلاری به هازارد داده اند، هر بار به دلیل خاصی این انتقال صورت نگرفت و اکنون با حضور زین الدین زیدان، باشگاه اسپانیایی قصد دارد این فوق ستاره را خریداری کند البته آنتونیو کونته مخالف این انتقال است.

منچستر پیشنهاد رئال را برای دخیا رد کرد

مسئولان باشگاه منچستریونایتد، پیشنهاد 60 میلیون پوندی باشگاه رئال مادرید درخصوص جذب دخیا را رد کرد. درحالی که رئالی ها درصدد جذب دخیا برای مدت طولانی هستند، به نظر می رسد مسئولان منچستریونایتد حاضر نیستند با رقم کمتر از 100 میلیون پوند او را به رئال بدهند.

رقم بالای لستر برای فروش ریاض محرض

باشگاه لسترسیتی انگلیس برای جدایی ریاض محرض از این باشگاه، رقم هنگفت 50 میلیون پوندی را بر روی نام او قرار داده است. سران این باشگاه انگلیسی قصد دارند از فروش محرض، بیشترین سود ممکن را داشته باشند. روباه‌ها اصلا دوست ندارند ستاره تیمشان را ارزان به تیمی بدهند و به همین منظور، رقم بالای 50 میلیون پوندی را برای این بازیکن انتخاب کردند رقمی که شاید سبب شود هیچ تیمی محرض را نخرد.

شزنی فصل آینده در یووه

وویچک شزنی، دروازه بان 27 ساله لهستانی آرسنال، به مدت دو فصل برای رم به میدان رفت و نمایش های خوبی برای این تیم ارائه داد اما رم با وجود آلیسون، علاقه چندانی به دائمی کردن قرارداد شزنی ندارد. حالا ممکن است آینده شزنی در سری آ اما در یوونتوس رقم بخورد. جانلوکا دی مارتزیو گزارش می دهد که یوونتوس به خرید وویچک شزنی بسیار نزدیک شده است. یوونتوس با پرداخت 16 میلیون یورو به آرسنال، این تیم را راضی به فروش شزنی می کند و همچنین بیانکونری با این دروازه بان لهستانی قراردادی 4 ساله با دستمزدی 4 میلیون یورویی در هر سال به امضا خواهد رساند. با این پیشنهاد ایده آل یوونتوس، مدیربرنامه شزنی تمامی مذاکرات با تیم های دیگر از جمله با ناپولی که به جذب وی علاقه دارد را متوقف خواهد کرد.

گریزمان در اتلتیکومادرید نخواهد ماند

ستاره 26 ساله و فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید عنوان کرده است که فصل آینده نمی خواهد با لباس اتلتیکومادرید به میدان برود. منچستریونایتد یکی از اصلی ترین مشتریان جذب این فوق ستاره محسوب می شود و باتوجه به رفاقتی که گریزمان با مورینیو و پوگبا دارد، این انتقال به احتمال فراوان صورت خواهد پذیرفت.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbp88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صادقی: انزلی‌چی‌ها حلالم کنند/ هر چه ماندم کسی از باشگاه تماس نگرفت