تاریخ انتشار: 1396/03/29 14:38
کد خبر: 202483

بن‌بست در مذاکرات پرسپولیسی‌ها با جایگزین سروش رفیعی

سرخپوشان پایتخت به علت مسائل مالی هنوز نتوانستند در جذب هافبک تیم ملی عراق به موفقیت دست یابند.
بن‌بست در مذاکرات پرسپولیسی‌ها با جایگزین سروش رفیعی

سرخپوشان پایتخت لیست بازیکنان بزرگسال خود را تکمیل کردند و اکنون به دنبال جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند تا با تمام قوا در لیگ هفدهم حضور یابند.

مسئولان پرسپولیس چند بازیکن تیم ملی جوانان و تعدادی بازیکن خارجی را برای تکمیل لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال خود در نظر گرفتند.

بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق مدنظر برانکو برای فصل بعد قرار گرفته است. براین اساس مسئولان پرسپولیس از سفر رسن به همراه تیم ملی عراق به ایران استفاده کرده و با این بازیکن مذاکراتی انجام دادند و در چند روز آینده تکلیف این بازیکن مشخص می‌شود.

جذب رسن چند فایده برای پرسپولیس دارد، اول اینکه سهمیه خارجی_ آسیایی سرخپوشان پایتخت پر می‌کند و از طرفی هم این بازیکن ۲۱ سال سن دارد و جزء سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود.

همچنین پست تخصصی رسن هافبک است و وی می‌تواند جایگزین مناسبی برای سروش رفیعی باشد.

البته فرایند انتقال رسن به پرسپولیس طولانی شده است و گفته می‌شود اختلافات طرفین باعث شده که این انتقال هنوز نهایی نشود.

گفته می‌شود بشار رسن رقم بالایی برای پیوستن به پرسپولیس پیشنهاد کرده و حتی این بازیکن خواستار پرداخت ۳۰ درصد از پول قراردادش در زمان عقد قرارداد شده است.

مسئولان پرسپولیس حاضر نیستند که مبلغ بالایی به بشار رسن بدهند، براین اساس آن‌ها قصد دارند از مدیربرنامه رسن تخفیف بگیرند تا با این بازیکن عراقی قرارداد ببندند.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت:مسئولان نقل و انتقالات باشگاه مذاکرات خوبی با رسن داشتند و این بازیکن قرار شده بعد از بررسی جوانب نظر نهایی خود را برای پیوستن به تیم ما ارائه بدهد.

وی در ادامه عنوان کرد: برخلاف دیگر تیم‌ها که قرارداد‌های میلیاردی با بازیکنان جدید خود می‌بندند، ما قصد نداریم با بازیکنان جدید خود قرارداد نجومی ببندیم. رقم قرارداد‌های ما معقول است و از بودجه مان تجاوز نمی‌کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: اسامی بازیکنان جدید را به محض نهایی شدن از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم تا از بروز مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbv5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس همچنان ناکام در جذب عراقی‌ها