تاریخ انتشار: 1396/04/17 09:04
کد خبر: 197811

تفکر سرمربی کروات تغییر کرد/ گسترش فولاد در اندیشه جوان‌گرایی!

تیم فوتبال گسترش فولاد تغییرات اساسی در خط دفاعی خود داشته است.
تفکر سرمربی کروات تغییر کرد/ گسترش فولاد در اندیشه جوان‌گرایی!

 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که برای حضور در رقابت‌های لیگ هفدهم با سرمربیگری لوکا بوناچیچ حاضر می‌شود، با خرید بازیکنان متعدد در پست‌های مختلف، تغییراتی زیادی در این تیم داشته است.

مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی و بابک حاتمی ۵ مدافعی هستند که فصل شانزدهم پیراهن گسترش فولاد را برتن داشتند اما در لیگ هفدهم برای تیم‌های دیگری بازی می‌کنند.

از طرفی بوناچیچ دست به تغییر اساسی در خط دفاعی خود زده است و با جذب امین حاج‌محمدی، سیداحمد موسوی و دراگان یرکوویچ، مدافع صربستانی، سعی کرده است دفاع وسط خود را با این ۳ بازیکن پوشش دهد.

احمد زنده‌روح دیگر بازیکنی است که در پست دفاع چپ بازی می‌کند و در فصلی که گذشت، در لیگ دسته ۱ بازی می‌کرد.

مهرداد قنبری و میلاد شیخ فخرالدینی ۲ مدافع کناری دیگری هستند که در فصل هفدهم به عنوان بازیکن جدید، برای تیم فوتبال گسترش فولاد بازی می‌کنند.

مسعود ابراهیم‌زاده دیگر مدافع گسترش فولاد محسوب می‌شود که از مدت قرارداد این بازیکن با تیم تبریزی، یک سال دیگر باقی مانده است و وی در فصل هفدهم هم، برای تیم گسترش فولاد بازی خواهد کرد.

با جدایی مدافعان پا به سن گذاشته تیم گسترش فولاد و جذب مدافعان جوان، میانگین سنی این تیم هم کاهش پیدا می‌کند. مسئولان گسترش فولاد سعی کردند در فصل جدید بیشتر جوان‌گرایی را مد نظر داشته باشند.

با این اوصاف، لوکا بوناچیچ تغییر اساسی در خط دفاعی داشته است و سعی کرده از بازیکنان جوانی از جمله زنده‌روح و موسوی استفاده کند. باید منتظر ماند و دید که مدافعان جدید تیم فوتبال گسترش فولاد چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbxkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا مدافع مدنظر برانکو به گسترش فولاد نرفت!