تاریخ انتشار: 1396/04/11 18:48
کد خبر: 199106

چرا مدافع مدنظر برانکو به گسترش فولاد نرفت!

گمان نکنید خارجی ها فقط بلدند از تیم های ایرانی به فیفا شکایت کنند. گاهی وقت ها آنها به نکته هایی اشاره می کنند که برای همه ما آموزنده است.
چرا مدافع مدنظر برانکو به گسترش فولاد نرفت!

 ایگور پراهیچ، مدافع فصل گذشته نفت تهران از یک تخلف در بازار نقل و انتقالات ایران حرف می‌زند که حوالی باشگاه گسترش فولاد رخ داده است: «پیشنهاد گسترش فولاد را رد کردم چون مدیر برنامه‌ای که می‌خواست این انتقال را انجام دهد، رقم خیلی زیادی را به عنوان کمیسیون می‌خواست. من هم احمق نیستم که بخواهم به این شرایط تن دهم ».

برخی تیم ها در مظان اتهام هستند. در فصل نقل و انتقالات اتفاقاتی حول و حوش چند تیم رخ داده که قابل پیگرد است و حتی اگر قابل پیگیری نباشد، قابل توضیح است.

باشگاه ها مقابل تاریک‌خانه ای که در فوتبال ما ایجاد شده باید نور بتابانند. شفافیت و توضیحات صادقانه می تواند هر باشگاهی را از مظان اتهام دور کند. فراموش نکنید فعالیت دلالان و سوداگران عرصه فوتبال در سالهای گذشته شدت گرفته و در این فصل نیز به اوج خودش رسیده است.

نظارت کافی روی فعالیت باشگاه ها وجود ندارد چون متاسفانه مربیان و مدیران هم چندان همکاری نمی کنند و آغوش آنها به روی بعضی ها که در این زمینه ها متخصص هستند باز است!

به یاد خبرنگار با سابقه ای می افتیم که می گوید این روزها سر تمرین هر تیمی حاضر می شوم، دلالان بیشتر از خبرنگاران برای دوستان عزیز شدهاند. بازیکنان سلام روزنامه نگاران را علیک نمی گیرند اما دلال را که می بینند، نیش همه آنها باز می شود!

حرف های پراهیچ را باید جدی گرفت. او حتی اگر حرف حق نزده باشد طرف مقابل باید توضیح واضحات بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvq6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معادله دوسر باخت برای دو پیشکسوت پرسپولیس!