تاریخ انتشار: 1401/04/19 22:08
کد خبر: 19559

عکس| باشگاه پرافتخار اروپایی خواستار جذب مهدی طارمی شد/ انتقال بزرگ ستاره ایرانی در راه است؟

باشگاه میلان ایتالیا همچنان به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو است.
عکس| باشگاه پرافتخار اروپایی خواستار جذب مهدی طارمی شد/ انتقال بزرگ ستاره ایرانی در راه است؟

تمایل میلان به جذب مهدی طارمی، خبر تازه ای نیست. قهرمان ایتالیا پیش از این به جذب سردار آزمون نیز نزدیک شده بود و چند ماه قبل نیز شایعاتی درباره احتمال به خدمت گیری مهاجم بوشهری پورتو مطرح شد و اکنون دوباره این اخبار به گوش می رسد.

فروردین امسال بود که نشریه توتو مرکاتو ایتالیا در خبری به علاقه پیولی سرمربی روسونری به جذب مهدی قایدی خبر داد اما این رسانه ایتالیایی مدعی بود که پورتو برای جدایی ستاره ایرانی خود درخواست دریافت مبلغ ۲۰ میلیون یورو کرده که همین مسئله منجر به انصراف میلان از جذب طارمی شده است.

توتو مرکاتو تنها رسانه معتبری نیست که به داستان طارمی و میلان پرداخته بود. ۳ ماه پیش رودی گلتی خبرنگار سایت اسپورت ایتالیا نیز با اشاره به عملکرد چشمگیر طارمی در لیگ فوتبال پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا در صفحه توئیتر خود نوشته بود: باشگاه آث میلان ایتالیا برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال به صورت رسمی اقدام کرده است.

این خبرنگار مطرح ایتالیایی نوشت: چانه زنی برای تعیین مبلغ قرارداد طارمی با تیم ایتالیایی از سوی روسونری‌ها آغاز شده است. بنا به اخبار منتشره باشگاه پورتو پرتغال برای فروش طارمی مبلغ ۲۰ میلیون یورو گذاشته است.

در نهایت مذاکرات طرفین بی نتیجه بود و پرونده جذب مهدی طارمی توسط میلان بسته شد. آنها قصد داشتند به دلیل مصدومیت های پرتعداد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم آماده و باتجربه ای را در اختیار داشته باشند و اکنون که وضعیت تمدید قرارداد این پیرمرد سوئدی نامشخص است، میلانی ها دوباره به سراغ طارمی آمده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3keypd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دنیا به بنزما تعظیم کرد؛ بهترین بهترین‌ها