تاریخ انتشار: 1395/10/30 20:42
کد خبر: 234811

زحمتکش: گلم را به هواداران ملوان تقدیم می کنم

مدافع ملوان بندرانزلی گفت: دربی ها همیشه برای هر دو تیم و هواداران فوتبال هر دو شهر مهم و حساس است اما برای انجام یک بازی خوب و جوانمردانه و به دور از حاشیه به رشت خواهیم رفت.
زحمتکش: گلم را به هواداران ملوان تقدیم می کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهیار زحمتکش یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان ملوان در طول فصل جاری بوده که روند رشد وی در طول بازی های فصل کاملا ملموس می باشد، وی امروز از روی نقطه پنالتی زننده گل پیروزی بخش قوهای سپید در مقابل فولاد یزد بود و به همین مناسبت گفتگویی کوتاه با این بازیکن در پایان همین بازی انجام دادیم که نظر شما را به این مصاحبه جلب می کنیم.

در ابتدا جا دارد که به آقای دکتر احمد دنیامالی مصیبت وارده را تسلیت عرض کنم و همچنین تسلیت عرض میکنم به خانواده هایی که در حادثه آتش سوزی امروز عزیزان خود را از دست دادند.

مدافع ملوان درباره بازی گفت: بازی امروز بازی خوبی بود چون از همان ابتدا بازی هدف همه بچه های تیم این بود که این بازی را به خاطر حضور هوادارن ببریم ، خدا را شکر که به این مهم دست پیدا کردیم .

وی ادامه داد : از همان ابتدا بازی را محکم آغاز کردیم موقعیت های زیادی هم برای گلزنی بدست آوردیم اما نتوانستیم از همه آن موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم. خدا را شکر که توانستم سومین گلم را برای ملوان در فصل جاری به ثمر برسانم که هر سه گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم که این گل ها تلاش همه بازیکنان تیم بود که خدا را شکر که توانستم این تلاش ها را به ثمر برسانم.

مهیار زحمتکش درباره بازی هفته آینده(دربی گیلان) گفت : دربی ها همیشه برای هر دو تیم و هواداران فوتبال هر دو شهر مهم و حساس است اما برای انجام یک بازی خوب و جوانمردانه و به دور از حاشیه به رشت خواهیم رفت ، از هواداران ملوان می خواهم که در این بازی مثل دیدار رفت که فقط تیم خود را تشویق کردند بازهم برای حمایت از ما در رشت حاضر شوند و ما هم همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم هر سه امتیاز آن دیدار را کسب کنیم .

وی در پایان افزود: رفاقتی که بین کادر فنی و بازیکنان و مجموعه تیم و هواداران وجود دارد دلیل موفقیت های تیم ما بوده است ، این مجموعه با اتحاد و همبستگی بی نظیر در همه بازی ها برای کسب پیروزی و موفقیت در زمین حاضر می شوند. البته جا دارد که از زحمتهای مدیران باشگاه به ویژه دکتر احمد دنیامالی تشکر کنم چون به واقع برای این تیم سنگ تمام گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjdva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیک زاده: مشکلی نباشد فردا تراکتوری می شوم