تاریخ انتشار: 1395/11/05 11:55
کد خبر: 233859

پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا یک گوچی می‌خواهد

پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا یک گوچی می‌خواهد

درست یک ماه دیگر بازی‌های آسیایی پرسپولیس آغاز خواهد شد و تیم برانکو بعد از یک فصل غیبت پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت. چند روز قبل فهرست آسیایی پرسپولیس برای ‌ای ف اسی ارسال شد که البته تا چند روز قبل از اولین بازی این تیم می‌تواند تغییر کند اما فعلا خبری از بازیکن جدید نیست و تیم برانکو هنوز در نقاطی که باید ترمیم شود بازیکن جدیدی جذب نکرده.

یکی از نقاطی که پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد خط حمله است. هر چند سرخ‌ها در این پست طارمی، علیپور و پریموف را دارند و البته وحید امیری هم می‌تواند در نقش مهاجم ظاهر شود اما ضعف گلزنی این تیم با توجه به تعدد موقعیت‌هایی که خلق می‌کند باعث شده برانکو به فکر تقویت خط حمله خود باشد.

اگر پریموف را کنار بگذاریم سه مهاجم دیگر بازیکنان بسیار خوبی هستند و حتی طارمی فصل قبل آقای گل لیگ برتر هم شد اما نه حریفان آسیایی در قواره تیم‌های لیگ برتری هستند و نه اینکه پرسپولیس مجالی برای جبران فرصت سوزی مهاجمانش دارد.

پرسپولیس برای حضور شایسته در لیگ قهرمانان نیاز به جذب مهاجمی تمام کننده و گلزن دارد.یکی از آنهایی که همواره بوی گل می‌دهد و اصطلاحا قاتل تیم‌های رقیب است. پرسپولیس برای این مسابقات نیاز به مهاجمی با خصوصیات رضا قوچان‌نژاد دارد. بازیکنی که در محوطه 18 قدم همواره خطرناک باشد و موقعیت‌های صد در صد را تبدیل به گل کند.چنین مهاجمانی همواره در محوطه جریمه درصد خطای پایینی دارند و خیلی کم فرصت از دست می‌دهند.

در واقع با توجه به سبک بازی پرسپولیس این تیم حتما به چنین مهاجمی نیازمند است تا اتفاقی که فصل گذشته در لیگ برتر افتاد منجر به ناکامی در آسیا نشود و بیشتر موقعیت‌های ایجاد شده تبدیل به گل شود.

در این میان بارها از برانکو شنیده‌ایم که مهاجمانش گلزن مادرزاد نیستند و برای جذب چنین بازیکنی آن هم از نوع خارجی اش (که در ایران شاید فقط گوچی را داشته باشیم) باشگاه نه بودجه لازم را دارد نه الان چنین بازیکنی آزاد است. آیا باشگاه پرسپولس در عوض رد کردن پریموف یکی مثل گوچی را پیدا خواهد کرد یا مشکلات گل نزنی در آسیا هم عذاب مان می‌دهد؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjp6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس قبل از لیگ قهرمانان آسیا جدا می شود!