تاریخ انتشار: 1395/12/12 15:17
کد خبر: 225683

رضاییان اصول را رعایت کند/ برانکو شوخی ندارد

رامین رضاییان دوباره مورد غضب برانکو قرار رگفت و از اردوی دوبی عودت داد شد.
رضاییان اصول را رعایت کند/ برانکو شوخی ندارد

برانکو با تصمیمی ناگهانی و در آستانه دیدار با الوحده امارات در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رامین رضاییان و علی علیپور را از اردوی دوبی اخراج و آنها را به ایران بازگرداند.

 

سرمربی کروات پرسپولیس تا اینجای کار سعی کرده اصول حرفه ای را رعایت  نموده و بشدت با ناهنجاری و بی نظمی در بین بازیکنان مقابله کرده است و در این راستا برایش هم فرقی ندارد که چه بازیکنی با چه مشخصاتی قرار دارد، قانون باید رعایت شود و این می تواند یکی از مهم ترین فاکتورهای مثبت این مربی موفق در فوتبال ایران باشد.

 

در بین بازیکنان پرسپولیس، رامین رضاییان علی رغم تمامی ویژگی های مثبت فنی که دارد، هنوز نتوانسته خود را با شرایط برانکو وفق دهد و این در حالیست که اگر می خواهد در خدمت تیم پرسپولیس و خیل عظیم هوادارانش باشد، باید اصول را رعایت کند چرا که برای برانکو، اصول یعنی رعایت اخلاق و تن دادن به خواسته های مربی و دوری جستن از حاشیه ها که متاسفانه رامین نتوانسته آن را رعایت کند.

 

البته در این که رامین بازیکن آینده داری بوده و برای تیم ملی و پرسپولیس هم خیلی مفید می باشد شکی وجود ندارد، اما همین بازیکن اگر بخواهد اصول حرفه ای را زیر پا بگذارد آرام آرام محو خواهد شد و به فراموشی سپرده می شود و این برای بازیکنی که می خواهد سالها در فوتبال ایران حضور در سطح اول داشته باشد اصلا نمی تواند مناسب باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjxa8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش پرسپولیس را تکه تکه کرده است/اعتراض وارد است؟