تاریخ انتشار: 1395/08/09 16:43
کد خبر: 251983

میلان - پسکارا/ مونتلا و شاگردانش بدنبال یک برد راحت

میلان پس از سپری کردن دو بازی پر فراز و نشیب طی هفته گذشته، این بار میزبان تیم تازه وارد پسکارا در هفته یازدهم سری آ خواهد بود
میلان - پسکارا/ مونتلا و شاگردانش بدنبال یک برد راحت

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،دیدار تیم های میلان و پسکارا در چارچوب هفته یازدهم سری آ، در ساعت ۱۷،۳۰ یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ برگزار می شود. محل برگزاری این بازی، ورزشگاه سن سیرو شهر میلان و قضاوت آن بر عهده دانیله دووِری است. میلان پس از پیروزی مقابل یوونتوس در همین ورزشگاه، امیدواری های زیادی را نزد هواداران خویش برای بازگشت روزهای باشکوه باشگاه ایجاد کرد ولی چند روز بعد و با قبول شکست سنگین ۳-۰ مقابل جنوا، موجبات یأس این هواداران را فراهم آورد. این شکست روسونری پس از ۷ بازی بدون باخت، باعث شد تا شاگردان وینچنتزو مونتلا با ۱۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

پسکارا نیز با ۷ امتیاز در رده هفدهم جدول جا خوش کرده است. تنها برد پسکارا در فصل جاری، در یک بازی خارج از خانه مقابل ساسولو رقم خورده و آنها در ۸ دیدار اخیر، طعم برد را نچشیده اند. البته این برد نیز در جریان بازی به دست نیامد بلکه ساسولو به علت استفاده از یک بازیکن غیر مجاز، ۳-۰ بازنده اعلام شد. عدم پیروزی میلان در این بازی، شرایط را برای شاگردان مونتلا پیچیده تر خواهد کرد زیرا یوونتوس، موفق به شکست ناپولی و افزایش فاصله در صدر جدول شده است. تقابل ماسیمو اودو سرمربی پسکارا با تیم میلان جالب توجه بوده زیرا اودو سال ها در جمع یاران میلان بازی می کرد. باشگاه پسکارا را با لقب دلفین ها می شناسند.

نکات آماری بازی:

طی ۱۲ رویارویی اخیر این دو تیم در سری آ، ۱۱ برد نصیب میلان شده و آخرین برد پسکارا به سال ۱۹۷۹ باز می گردد. پسکارا در هیچ یک از این ۱۲ بازی مقابل میلان، کلین شیت نکرده است.

در آخرین تقابل این دو تیم در دو مسابقه رفت و برگشت سری آ در فصل ۱۳-۲۰۱۲، میلان در هر بازی توانست ۴ گل را درون دروازه پسکارا قرار بدهد.

میلان در صورت شکست پسکارا، برای اولین بار از می ۲۰۱۴، به ۴ برد خانگی متوالی در سری آ دست خواهد یافت.

پسکارا طی ۲۸ بازی اخیر در سری آ، پیروز نشده است. (تنها برد آنها در این فصل، بر اساس رأی کمیته انضباطی بود)

بیشترین تعداد گل های زده شده از بیرون محوطه جریمه طی فصل جاری سری آ به میلان تعلق دارد. (۶ گل) اما پسکارا حتی یک گل از ناحیه بیرون محوطه جریمه نزده است.

کارلوس باکا پس از گلزنی در ۶ بازی از ۷ مسابقه نخست میلان در سری آ، اکنون طی ۳ بازی اخیر گل نزده و در صورتی که موفق به گشودن دروازه پسکارا نشود، برای اولین بار از مارس ۲۰۱۶، در امر گلزنی طی ۴ بازی متوالی لیگ ناکام مانده است.

در صورت حضور آلسیو رومانیولی در این بازی، وی به پنجاهمین بازی خویش با پیراهن میلان در کلیه رقابت ها خواهد رسید.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

گابریل پالتا مدافع میلان به علت دریافت کارت قرمز در بازی مقابل جنوا، از حضور در این مسابقه محروم است. گوستاوو گومز احتمالاً جانشین پالتا خواهد شد. آندریا برتولاچی، ماتیاس فرناندز، لوکا آنتونلی، ریکاردو مونتولیوو و داویده کالابریا در لیست مصدوم های غایب روسونری در این بازی قرار دارند. همگان منتظر تماشای یک بازی دیگر از مانوئل لوکاتلی پدیده جدید باشگاه میلان هستند.

هوگو کامپانیارو به علت محرومیت در این بازی غایب بوده و جای خویش را به آندریا کودا در ترکیب اصلی پسکارا می دهد. همچنین احتمال استراحت دادن به آلبرتو آکوئیلانی نیز وجود دارد زیرا او با این شرایط سن و سال، اخیراً بازی های زیادی را برای پسکارا انجام داده است. لدیان مموشای بهترین گزینه برای جانشینی آکوئیلانی در خط هافبک پسکارا محسوب می شود. نوربرت گیومبیر و والریو وره دو بازیکن مصدوم و غایب پسکارا در این بازی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klm8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر-سامپدوریا/ آخرین فرصت دی بویر