تاریخ انتشار: 1396/07/09 21:59
کد خبر: 180283

پیروزی رم مقابل میلان؛ شکار سه امتیازی گرگ‌ها در سن سیرو

تیم های آث میلان و آ اس رم ایتالیا که رقابت تنگاتنگی را در رتبه های ششم و هفتم جدول برقرار کرده اند، در حساس ترین بازی هفته سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان گرگ های رم موفق به کسب پیروزی شدند.
پیروزی رم مقابل میلان؛ شکار سه امتیازی گرگ‌ها در سن سیرو

 آ اس رم ایتالیا که توانسته بود فصل را بسیار خوب شروع کند و در حد اندازه های یک مدعی ظاهر شود، رفته رفته قوای برتری طلبی خود را از دست داد و به رتبه های اواسط جدول دست پیدا کرد، میلان نیز که خرید های بسیار بزرگی را انجام داده بود، هرچه از رقابت های سری آ ایتالیا گذشت، نمایش هایش ضعیف و ضعیف تر شد تا همسایه جالوروسی در رتبه هفتم جدول شود.

دو تیم بار ترکیب ذیل برابر یکدیگر قرار گرفتند:

رم: شزنی، رودیگر، مانولاس، فاسیو، امرسون، استروتمن، پرس، ناینگولان، پروتی، ژکو

میلان: دوناروما، آباته، پالتا، رومانیولی، دی شیلیو، پاسالیچ، لوکاتلی، برتولاچی، سوسو، نیانگ، لاپادولا

در جریان این دیدار که حساس ترین و پر هیجان ترین بازی هفته هفتم سری آ ایتالیا تلقی می شد، بازی بسیار سرد و بی روح دنبال شد تا ترس از شکست مربیان را به دور از هیجان نگه دارد تا  نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم رم به تدریج حاکم بر بازی شد و در نهایت توانست زهر خود را توسط مهاجم بوسنیایی اش، یعنی ادین ژکو در دقیقه 72 بریزد تا نتیجه کار 1_0 به سود این تیم شود، در ادامه میلان که کاملا دست از بازی شسته بود، 5 دقیقه بعد توسط آلساندرو فلورنزی گل دوم را دریافت کرد تا رمی ها با نتیجه 2_0 پیروز میدان باشند.

آث میلان با پذیرش این شکست موقتا با همان 12 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماندند تا رم با کسب این 3 امتیاز با ارزش 15 امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه پنجم جای گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn6da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آسان رم در بازی خانگی مقابل اودینزه
هفته ششم سری A