تاریخ انتشار: 1396/07/06 18:33
کد خبر: 180735

یحیی گل محمدی و حرکت لاک پشتی! + عکس

تیم فوتبال تراکتور سازی با برد در دربی تبریز از بحران خارج شد و حالا یحیی و تیمش به فکر تاریخ سازی اند.
یحیی گل محمدی و حرکت لاک پشتی! + عکس

تیم فوتبال تراکتور سازی توانست ساعاتی پیش  در حالی که بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در دربی تبریز به پیروزی دست یابد.

یحیی گل محمدی که پس از سابقه مربیگری پرسپولیس، نفت و ذوب آهن رادارد در این فصل چالش سختی را قبول کرد تا جدی ترین محک خود در عرصه مربیگری را تجربه کند. یحیی زمانی پیشنهاد آجرلو را برای هدایت تبریزی ها قبول کرد که این تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و نمی توانست خریدی انجام بدهد.

گل محمدی دومین ریسک خود در این فصل را زمانی انجام داد که قلم قرمز روی بازیکنان نی مانند محمد رضا اخباری و محسن بنگر کشید  و از آجرلو خواست که دیگر به سراق آنها نرود. شروع خیلی بد تراکتوری ها با سه باخت لیگ را در شک فرو برد و همه ی فوتبال دوستان ایرانی البته به جز طرفداران خود تراکتور  بر این باور بودند که   دیگر کار تبریزی ها در لیگ تمام  است.

سلفی بازیکنان تراکتور پس از فتح دربی

اما یحیی حالا با جوانانی مانند گروسیان، نصر آزادانی و تهامی آرام آرام رو به جلو حرکت می کند، حرکتی لاک پشتی که می توانند این تیم را حداقل به کسب سهمه لیگ قهرمانان امیدوار کند و تهدیدی جدی برای سایر تیم ها باشد. قطعا اولین و مهمترین عامل موفقیت تبریزی ها در این فصل  را باید صبر و تحمل طرفداران این تیم دانست. فریاد های عیبی یوخ طرفداران تراکتور  بد از هر گلی که تیمشان می خورد قوت قلبی بود برای بازیکنان جوان تیمشان.

مهدی کیانی رهبری که تا به اینجای لیگ برتر قطعا جزو سه هافبک برتر لیگ بوده را باید یکی دیگر از عوامل موفقیت این تیم دانست. کیانی به خوبی توانسته جوان های تیمش را با شرایط بازیکردن در لیگ وقف بدهد تا تراکتورسازی از محرویتی که نسیبش شد به جای ضیان سود ببرد.دیگر بازیکن تاثیر گزار تراکتور محمد ایران پوریان است گلزن ترین مدافع این روز های لیگ برتر ، که در بسیاری از بازی ها به عصای دست گل محمدی تبدیل می شود.

رتبه هشتمی تراکتور  و فاصله کم با تیم های بالای جدولی یحیی را امیدوار به روز های آینده کرده است. شاید یحیی بتواند کار نیمه تمام مربیانی چون قلعه نویی، کمالوند و تونی الویرارا تکمیل کند و با جوانانش شگفتی ساز لیگ برتر شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knelv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی مقابل پرسپولیس در شرایطی بحرانی