تاریخ انتشار: 1396/05/16 20:15
کد خبر: 190483

ستار ه ای که از دل استقلالی ها رفت و البته از تیم ملی!

ستار ه ای که از دل استقلالی ها رفت و البته از تیم ملی!

با گذشت دو هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بلژیک، کاوه رضایی تنها 6 دقیقه برای این تیم بازی کرده است. طبعا او در این 6 دقیقه کار خاصی انجام نداده اما تیمش در این دو بازی، دو برد به دست آورده و 6 گل هم زده است.

دو مهاجم این تیم هم هر یک دو گل زده‌اند و  با این اوضاع کاوه شانس زیادی برای حضور بیشتر در ترکیب شارلوا ندارد مگر این که اتفاق خاصی مثل مصدومیت یا محرومیت برای رقیبانش در این تیم بیفتد.

کاوه فصل گذشته در استقلال از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود. گلزنی در دربی و حضور درخشان در لیگ قهرمانان آسیا و درخشش در لیگ برتر او را تبدیل به باارزش‌ترین و محبوب‌ترین بازیکن استقلال کرده بود اما جدایی ناگهانی او از استقلال و ترانسفر او به شارلوا باعث دلخوری هواداران از او شد. با این حال استقلالی‌ها از اینکه بعد از مدت‌ها یک لژیونر در فوتبال اروپا داشتند خوشحال هم بودند. ضمن اینکه مطمئن بودند او برخلاف بعضی از بازیکنان دیگر، به خاطر پول بیشتر استقلال را ترک نکرده بود. اما وقتی خبر شکایت او و آندو تیموریان از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد فضا در میان هواداران استقلال کاملا علیه او شد. استقلالی‌ها از او انتظار شکایت نداشتند؛ او فقط یک سال در این تیم بود و بخش عمده‌ای از مطالباتش را هم دریافت کرده بود و تازه از این تیم جدا شده بود؛ به همین دلیل شکایت او از استقلال باعث شد تا هواداران بیشتر از قبل از او ناراحت شوند. او خیلی زود محبوبیتی را که به سختی و با تلاش در زمین به دست آورده بود به راحتی از دست داد. علاوه بر این حالا او در تیم فعلی‌اش هم جایگاه ثابتی ندارد و گزینه اول و دوم خط حمله این تیم هم نیست.

البته هنوز برای قضاوت درباره سرنوشت کاوه در اروپا زود است اما فعلا که او همه چیز را باخته است. او پول زیادی از شارلوا نگرفته، در این تیم تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده و محبوبیتش را هم در میان هواداران استقلال به سادگی و با دو اشتباه از دست داده است. او با همین دو اشتباه راه بازگشت به استقلال را هم بر خود بسته و بعید است در صورت بازگشت به این تیم، هواداران از او استقبال خوبی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knlja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر روسیه از بلژیک می گذرد/ مهاجم استقلالی از اروپا به جام جهانی می رود!