تاریخ انتشار: 1396/06/23 21:08
کد خبر: 183111

اظهارات سعید عزت اللهی درباره پاداش صعود به جام جهانی

ملی پوش فوتبال معتقد است تاخیر در پرداخت پاداش صعود شیرینی صعود به جام جهانی را از بین می برد.
اظهارات سعید عزت اللهی درباره پاداش صعود به جام جهانی

سعید عزت اللهی در گفت و گو با رادیو درباره حضور کم رنگش در تیم رستوف گفت: بعد از آن که به طور قرضی در تیم آنژی بازی کردم آخر فصل به رستوف بازگشتم. سرمربی این تیم اعلام کرد به من نیاز دارد به همین دلیل در رستوف ماندم. اما در ادامه به من گفته شد هر تیم در لیگ روسیه می تواند از 5 لژیونر استفاده کند. از بدشانسی من کاپیتان تیم روستوف هم پستی من بود و این کار را برای من سخت کرد. بعد از آن با توجه به رایزنی هایی که انجام شد به باشگاه آمکار رفتم. در این هفته نیز برابر لوکوموتیو بازی می کنیم. این تیم شناخته شده است و بازیکنان خوبی دارد.

او درباره نبود سردار در تیم روستوف ادامه داد: سردار دوست صمیمی من است و روابط صمیمانه ای با هم داریم. سال خوبی با هم در این تیم داشتیم. مسلما دلتنگ او می شوم اما زیبایی فوتبال حرفه ای این است که نمی توان آینده را حدس زد. به علاوه این که باید از یک سری چیزها برای هدفت بگذری. امیدوارم هم سردار و همه بازیکنان در تیم های خود موفق باشند.

عزت اللهی درباره بازی با کره تصریح کرد: همه کره برای پیروزی برابر ایران و صعود به جام جهانی بسیج شده بودند. ما هم با این که 10 نفره شده بودیم با تمام انگیزه بازی کردیم و مزد تلاشمان را گرفتیم. داور نیز تحت تاثیر بازیکنان کره ای به من کارت قرمز نشان داد. بازیکن کره ای در مصاحبه ای اعلام کرده بود که خودش با دست به صورت من زده است. اما این اتفاق درس عبرتی برای من بود تا در فوتبال بیشتر مراعات کنم.

هافبک تیم ملی درباره بازی با سوریه خاطر نشان کرد: در بازی سوریه در ورزشگاه بودم، خیلی حرص خوردم و استرس داشتم. دوست داشتم در زمین بودم و برای سربلندی کشورم زحمت بکشم. آن روزف روز بد فوتبال ما بود. این بازی باعث شد ما به خودمان بیاییم و بدانیم راه طولانی برای بازی در میادین بزرگ مانند جام جهانی داریم.

او گفت: همه بازیکنان با وجود کی روش برای حضور در تیم ملی شانس دارند. از بازیکنان لیگ گرفته تا لژیونرها. همان طور که دیدید نورافکن و چشمی در اردو ها و ترکیب تیم حضور داشتند. هر بازیکنی که توانایی داشته باشد و بتواند خواسته های کادر فنی را اجرا کند در ترکیب تیم قرار می گیرد. خوش بختانه استعدادهای خوبی در ایران داریم.

عزت اللهی افزود: انتظارات از مسئولان زیاد است. ما برای اولین بار بدون حرف و حدیث به جام جهانی صعود کردیم. این اتفاق ساده نیفتاده است و همه زحمت کشیدند. ارزش فوتبال ما بیشتر از این هاست. مسئولان همیشه به ما لطف داشته اند. از آن ها می خواهم سر تمرین تیم حاضر شوند و به ما دلگرمی بدهند.

ملی پوش فوتبال خاطر نشان کرد: هنوز پاداش ما پرداخته نشده است. هر چقدر در پرداخت پاداش تاخیر ایجاد شود شیرینی آن کم می شود. دوست داشتیم در همان روزهای صعود و بازی با ازبکستان پاداش را دریافت کنیم.

او افزود: من گذشته خودم را فراموش نمی کنم و هم چنان پیگیر فوتبال استان گیلان هستم. به فوتبال گیلان تبریک می گویم. فوتبال در سطح این استان فراگیر شده است و استعدادهای خوبی درآن جا هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knmrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد ملی پوشان فوتبال به مسئولین!