تاریخ انتشار: 1396/05/09 23:17
کد خبر: 192011

تدابیر تاکتیکی اشتباه منصوریان بلای جان استقلال

تدابیر تاکتیکی اشتباه منصوریان بلای جان استقلال

هرچند سرمربی استقلال بعد از اولین شکست در هفته اول لیگ برتر ترجیح داد تمام تقصیرها را گردن فدراسیون فوتبال بیندازد اما به نظر ضعف تاکتیکی آبی‌ها، عدم استقرار درست بازیکنان در زمین و نبود برنامه برای طراحی حملات اصلی‌ترین دلیل برای شکست آبی‌ها در هفته اول بود.

چهره تیم شکست خورده دقیقا از این عکس پیدا است، تیمی بی برنامه در زمین! تیمی که برای بردن بازی نمی‌کند و هدفش از ٥ سال پیش یکی بوده است، سانتر، سانتر و سانتر تا شاید یکی پیدا شود و در شلوغی توپی را وارد دروازه کند.

امروز که همه ما به بخشیده نشدن محرومان استقلال انتقاد داریم شاید بد نیست نگاهی به پست آن‌ها بیندازیم.  یک مدافع وسط، یک هافبک دفاعی و یک وینگر به نام مهدی قائدی که اگر محروم نبود هم مطمئنا در ترکیب اولیه استقلال جایی نداشت، قائدی در هیچ کدام از بازی های دوستانه استقلال در ترکیب ثابت استقلال به میدان نرفت و منصوریان هرگز نمی‌تواند ادعا کند اگر او محروم نبود در ترکیب ابتدایی استقلال به میدان می‌رفت.

استقلال در ٢ سال حضور منصوریان برای بردن بازی نمی‌کند و اگر محرومان استقلال امروز بودند هم در بهترین حالت تیم فقط شکست نمی‌خورد  و پیروزی در کار نبود. اینکه حکم فدراسیون ناعادلانه بود حقیقتی انکار ناپذیر است اما در اینکه  استقلال فوتبالی برای بردن بازی نمی‌کند هم شکی نیست، استقلال برای پیروزی بازی نمی‌کند و این در مدل بازی و تاکتیک‌های تیم کاملا پیداست.

امروز که منصوریان سعی دارد فدراسیون فوتبال را مقصر شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر قلمداد کند، نباید فراموش کرد دلیل ٩٠ دقیقه بازی بدون حتی یک موقعیت گل خیلی به حکم کمیته انضباطی بر نمی‌گردد، موضوع تاکتیک است و استراتژی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knr78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای غفوری این بود انگیزه های فراوانت؟

سرمربی استقلال و تصمیمات ضربه زننده به آبی پوشان