تاریخ انتشار: 1396/02/17 11:33
کد خبر: 212411

مشکل جدید برانکو؛ لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس تکمیل شد

با احتساب جذب منشا و شجاع خلیل زاده و در نظرگرفتن تمدید قرارداد قریب الوقوع کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی لیست ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس تکمیل شده است.
مشکل جدید برانکو؛ لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس تکمیل شد

با توجه به اینکه علوان زاده هم فصل بعد بازیکن بزرگسال محسوب می شود، او نفر هجدهم لیست برانکو محسوب خواهد شد و به همین دلیل برانکو قطعا حداقل نام دو بازیکن را از لیست فصل بعد خارج می کند تا امکان جذب مدافع چپ و هافبک دفاعی فراهم شود. علوان زاده یکی از بازیکنانی است که از لیست خارج می شود.

 
 آرام طبع که همواره جز دو بازی روی نیمکت یا سکو بوده هم تیم را ترک می کند.اگر مشکل نوراللهی حل شود و برگردد یک یازیکن دیکر هم از لیست خارج خواهد شد. سعد ناطق که در دفاع چپ و میانی بازی می کند یکی از گزینه های خرید است. در هافبک دفاعی اگر نوراللهی نتواند برگردد یک بازیکن دیگر کاندیدا می شود. احتمال جذب یک هافبک نفوذی هم وجود دارد. پرسپولیس در فهرست نفرات امید و جوانان با محدودیت مواجه نیست و می تواند بازیکن جدید در این دو رده سنی جذب کند. 
 
 درواقع برانکو اگر نیازهای بیشتری داشته باشد و بخواهد بازیکن بزرگسال جذب کند باید همان تعداد نفرات بزرگسال خود را در لیست خروجی قراردهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv7l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال خروج نام ایگور پراهیچ و سعید آقایی از لیست خرید برانکو