تاریخ انتشار: 1396/01/20 17:31
اختصاصی| بازیکن تیم ملی جوانان و ایرالکو مطرح کرد؛
کد خبر: 218259

محمد آقاجانپور: برای تیم هم استانی خود احترام خاصی قائلم/ دوست دارم مازندران یک تیم لیگ برتری داشته باشد

بازیکن تیم ملی جوانان و از ارکان اصلی این تیم و ایرالکو، ازشرایط خود در این تیم صحبت هایی را مطرح نمود که در ادامه می خوانیم.
محمد آقاجانپور: برای تیم هم استانی خود احترام خاصی قائلم/ دوست دارم مازندران یک تیم لیگ برتری داشته باشد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد آقاجان پور آچار فرانسه این روز های تیم ملی جوانان در مورد شرایط خود گفت:

* در ابتدای کار جا دارد  از همه مردم خونگرم اراک که تا اینجای فصل از همه بازیکنان و کادر فنى حمایت کردند و پا به پای تیم یرالکو اومدند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم ،ما در دو بازی قبل نتیجه قابل قبولى را نگرفته بودیم که بخاطر عدم تمرکز لازم بود که این مهم به دلیل شرایط باشگاهى بود.

* همه بچها یکدل شده بودند بعد اینکه از صعود به لیگ برتر باز ماندیم در بازی های باقی مانده برایبرد به میدان برویم و بهترین جایگاه جدول که شایسته تیم ایرالکو دست یابند و همه بچه ها با تمرکز بالا و هیجان وارد زمین شدند تا بتوانیم با پیروزى دل مردم و هواداران اراکى خوشحال کنیم که خدا را شاکرم توانستیم تیم خوب ایرانجوان را ببریم.

* کار کردن با اقای پاشازاده بسیار لذت بخش و جذاب هست اقای پاشازاده با پرستیژ خاص خود  توانسته تیمى را جمع کند که از وقتى که اضافه شده است بازیکنان بسیاری را از دست دادهو از وقتى که اقای پاشازاده به تیم اضافه شدند فرصت بیشتری را به من و جوانان ما داده است و بنده ارادت خاصى به این اسطوره باشگاه استقلال دارم و همیشه الگو خود را اقای پاشازاده می بینم.

* در مورد بازی با نساجی باید بگویم هردو تیم از کورس قهرمانى و صعود به لیگ برتر جا ماندند و این بازی حساسیت خاصى ندارد ،من برای تیم هم استانى خوبم ارزش قائل می شوم و همیشه دوست داشتم از استان مازندران یک تیم خوب در لیگ برتر داشته باشیم.

* شرایط خودم در تیم ملی جوانان ارمانی می باشد،یک ماه دیگر مانده به بازی های جام جهانى در کره جنوبى و ٢٨ فروردین اغاز اردو جدید هست و دو بازی سنگین و مهم با سنگال داریم یه ماه دیگر مانده به بازیهای جام جهانى در کره جنوبى و ٢٨ فروردین اغاز اردو جدید هست و دو بازی سنگین و مهم با سنگال داریم که محک جدیدی می خوریم ،و در این اردو با تدبیر اقای پیروانى و کادر فنى تیم ملى به هماهنگى نهایی می رسیم و به امید  خدا راهى مسابقه می شویم،انشالاه که بتوانیم با کسب نتایج خوب دل های مردم کشورمان را شاد کنیم.

* در پایان نیز از همه انانی که در پیشرفت من نقش پررنگى داشتند تقدیر و تشکر می کنم و دست تک و تک دوستان را می بوسم و اینجا جا دارد از دوست عزیزم که در تمامى زندگیم نقش مهمى ایفا کرده است تشکر کنم، اقای عادل قاسمیان که منو تو این هدف ومسیر همراهی کرد. و امیدوارم روز های خوبی در ادامه مسیر زندگی فوتبالیم برایم رقم بخورد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvlpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد آقاجانپور: خوشحالم با اسطوره استقلال کار می‌کنم/ از لیگ یک آلمان پیشنهاد داشتم
اختصاصی| هافبک آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

پاشازاده: برخی‌ها دوست ندارند من در آلومینیوم نتیجه بگیرم
اختصاصی| سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

رضا فرهمند سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم؛