تاریخ انتشار: 1397/12/17 13:14
کد خبر: 107411

واکنش کانون هواداران نساجی به حمله به جلال حسینی

شب گذشته سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس مورد حمله چند هوادار قرار گرفت که کانون هواداران نساجی اعلام کرد این حمله در قائمشهر صورت نگرفته است.
واکنش کانون هواداران نساجی به حمله به جلال حسینی

کانون هواداران نساجی مازندران در خصوص حواشی به‌وجود آمده در مورد کاروان تیم پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

 رسانه‌های بزرگ ورزشی، از هجوم عده‌ای به کاپیتان تیم پرسپولیس در قائم‌شهر! خبر دادند. در این مورد، لازم به ذکر است که اعضای تیم پرسپولیس تهران اصلاً وارد قائم‌شهر نشدند و این تیم در هتل نوید ساری اقامت گزید، به همین دلیل استفاده از نام شهر قائم‌شهر یک شیطنت رسانه‌ای بیش نبوده است. گرچه، علاوه بر ادعای حمله‌ور شدن به بازیکن پرسپولیس، می‌توان این اتفاق را ناشی از هیجان هواداران مازندرانی پرسپولیس در دیدار با بازیکنان محبوب خود، دانست.

 اما کانون هواداران نساجی همان‌گونه که در انجام فعالیت‌های فرهنگی و به‌واسطه رفتار شایان هواداران نساجی، زبانزد فوتبال‌دوستان است، عمل زشت حمله به کاپیتان پرسپولیس را صریحاً محکوم می‌‌کند. مشخصاً این عمل از ذمه هواداران خونگرم نساجی مبری است، زیرا آنها بارها با خوشامدگویی به رقبای‌شان، ثابت کرده‌اند که تنها جای مبارزه با حریفان درون مستطیل سبز است و در طول سالیان متمادی، فوتبال ایران رفتاری از این دست را از هواداران نساجی شاهد نبود. در فیلمی که از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شده، مشخص است که هیچ‌گونه تعرضی به سیدجلال حسینی نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxl88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-پرسپولیس؛ جدال آقا معلم و پرفسور جدالی جذاب در شمال