تاریخ انتشار: 1397/12/17 00:45
کد خبر: 107424

پیش بازی نساجی-پرسپولیس؛ جدال آقا معلم و پرفسور جدالی جذاب در شمال

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران، دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی نساجی-پرسپولیس؛ جدال آقا معلم و پرفسور جدالی جذاب در شمال

دو تیم پرسپولیس و نساجی در حالی به مصاف هم می روند که پرسپولیس به دنبال ماندن در رده های بالای جدول است و نساجی نیز تلاش می کند تا وضعیت خود را بهبود بخشد.

از نساجی میزبان شروع می کنیم. شاگردان پمجید جلالی در 20 بازی گذشته لیگ برتر 4 پیروزی، 10 تساوی و 6 شکست داشته اند. قائمشهری ها همچنین آمار 20 گل زده و 23 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان  جلالی  با 22 امتیاز در رده نهم حضور دارند.

شاگردان جلالی هفته گذشته بازی 2 بر 0 برده را در برابر نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2-2 عوض کردند و ناکامی بزرگی را رقم زدند.

در آن سوی میدان پرسپولیسی ها در 20 بازی گذشته 11 پیروزی ، 8 تساوی و 1 شکست داشته است. آنها آمار 23 گل زده و 8 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 41 امتیاز در رده اول حضور دارند.

سرخ ها در اولین بازی شان در نیم فصل دوم با نتیجه 2 بر 0 پدیده را شکست دادند و در دومین بازی برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سومین بازی استقلال خوزستان را 2 بر 0 شکست دادند و در چهارمین بازی نیز برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شدند. آن ها در آخرین بازی موفق به پیروزی برابر صنعت نفت شدند و به صدر رسیدند.

سرخ ها همچنین سه روز پیش در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1-1 مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شدند و به دنبال جبران ناکامی خود قطعا تلاش می کنند تا نساجی را شکست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457lxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی ایجاد شده در هتل محل اسکان پرسپولیس/عرب معترض شد!