تاریخ انتشار: 1397/11/29 09:33
کد خبر: 109659

آفریدون:روزه سکوتم را میشکنم / در هیچ جای ایران نماینده یک شهر به عنوان رئیس هیات مدیره فعالیت نمیکند

آفریدون:روزه سکوتم را میشکنم / در هیچ جای ایران نماینده یک شهر به عنوان رئیس هیات مدیره فعالیت نمیکند

آزاد آفریدون مدیرعامل سابق سردار در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت : پس از گذشت 15 ماه از اخراجم از سردار و عدم جوابگویی مسئولین ارشد شهرستان و باشگاه سردار و عدم پرداخت هزینه های انجام شده در سال‌های 95 و 96 طی شکایتی از مسولین ارشد این شهرستان به سازمان بازرسی کل کشور خواهان بازرسی از تمامی اسناد تیم سردار از روز اول تا به امروز هستم.

وی افزود : کسی پاسخگوی طلب‌های سردار نیست و جالب این است که در دوره ی مدیریتی بنده در سال 95 مبلغ 130 میلیون تومان بدهی دو مدیرعامل قبلی را با فشار هیات فوتبال پرداخت کردم، این‌که می‌گویم هیات فوتبال به این دلیل چون واریزی های شهرداری به حساب هیات فوتبال بوده و طی چک هر بار مبلغی بابت بدهی های مدیران قبلی از پرداختی به ما کم میشد.

آفریدون در ادامه گفت : اما در طول 18 ماه اخیر نه تنها ریالی از طلب‌های بنده و افرادی که از سردار طلب دارند پرداخت نشده بلکه مبالغ زیادی از جمله یک فقره 100 میلیونی به حساب هیات واریز شده که 80 میلیون از این مبلغ به حساب ریئس هیات مدیره سردار واریز شده است، در هیچ جای ایران نماینده یک شهر نمی‌تواند وارد حوزه فوتبال شود و به عنوان رئیس هیات مدیره فعالیت کند اما بوکان شهر استثنایی است و از این قاعده خارج است.

مدیرعامل سابق سردار بوکان افزود : بنده افتخار اخراج شدن از سردار را داشته ام و هر کسی نمیتواند این افتخار را داشته باشد و بر عکس عده ای به صندلی سردار و فوتبال بوکان چسبیده اند و دایه ی مهربانتر از مادر شده‌اند و همیشه قهرمان داستان سردار هستند.

اسناد حسابداری سال 95 سردار در دوره مدیریتی بنده توسط حسابرس مورد تایید فرمانداری انجام شده و علیرغم حسابرسی تا به امروز ریالی از مبلغ 160 میلیون تومان طلب بنده و طلبکاران پرداخت نشده است اما هر روز و هر سال شاهد پرداخت مبالغی با عناوین خاص به هیات مدیره سردار و هیات فوتبال هستیم.

خیلی سکوت کردم تا دلیل اخراج خود را نگویم اما این قضیه را نیز باز کرده و اعلام میدارم تنها دلیل اخراج بنده که باعث افتخار بنده است، تغییراتی در هیات مدیره بود که باعث و بانی این تغییرات بنده و دوستان از جمله دکتر نصرالهی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بود.

آفریدون افزود : آقایان رشید ایلخانی زاده، دکتر علی حسین زاده، دکتر مسعود رحیمی، سلطان ناصری ، منصور صالحی و سمکو مهتدی اعضای جدید هیات مدیره سردار بودند که به فرمانداری معرفی شدند و اداره ی ورزش و جوانان طی نامه ای از فرمانداری شهرستان درخواست نمود که با این تغییرات موافقت نماید اما پس از گذشت تنها یک روز از این نامه نگاری رسما بنده اخراج شدم، اگر مسئولین سردار یا هر کسی بتواند به یک ریال از هزینه کردهای بنده و مجموعه سابقم ایراد وارد کند حاضرم خسارت ریالی پرداخت نمایم، اما به کار مالی خود و مجموعه سابق ایمان داشته و در طول دو دوره خدمتی به سردار یک ریال حقوقی دریافت ننموده ام و یک شعار بزرگ در ذات من بود که بارها گفته و تکرار خواهم کرد که فوتبال از سیاست باید دور شود، در این راه شخصا خودم که مورد هجمه افرادی که فکر میکردند برای انتخابات شورا وارد عرصه مدیریتی سردار شدم قرار گرفته ام که الحمدالله نه تنها نسبت به کاندیدا شدن اقدام نکردم بلکه در زمان انتخابات کسانی که حتی از دوستان صمیمی بنده بودند را از خود رنجاندم که میخواستند از نام سردار برای برتری در انتخابات استفاده ابزاری نمایند، به منیت هیچ عقیده ای ندارم و برعکس کسانی که در سردار کار میکنند و همه چیز را از قدرت خود میدانند ما قدرت کار خود و مجموعه را در ایمان به قدرت مردم و هواداران میدانستیم.

متاسفم که باید بگویم کسانی که بعد از ما در این تیم مدیریت کردند حتی تفاوت هوادار با تماشاچی را نمیدانند و بارها از هوادار به عنوان تماشاچی نام میبرند، باید به حال این فوتبال سیاسی گریست.

حرف ها و اسناد مالی دیگری در اختیار دارم که در صورت لزوم آن قضایا را هم باز خواهم گذاشت، برایم جای سوال است که بارها مجموعه مدیریتی ما اسناد مالی را در رسانه ها منتشر میکرد اما دیگر بار این قضیه در مورد بقیه صدق نکرد و کسی نخواست مردم بدانند که در این تیم چقدر هزینه شده است.

عده ای میگویند قرار بود در این تیم برای سال 96 فقط مبلغ 500 میلیون بودجه در نظر گرفته شود، مگر میشود تیمی که در سال 94 با تورم بسیار پایین و استفاده از رانت اقایان 700 میلیون هزینه کرد داشته باشد و مورد تایید باشد و هر روز بدهی های آن دوران با انواع شیوه های مختلف پرداخت شود اما تیمی که نامش بزرگتر ،انتظارات بیشتر و خواسته ها دو چندان شده ، با 500 میلیون روانه مسابقات شود؟

 آمادگی لازم جهت مناظره با مسئولین قبلی این تیم را دارم و اعلام میکنم که علیرغم توافقی که با صدا و سیمای مهاباد شده بود تا در یک برنامه همه حرف‌ها زده شود اما این برنامه نیز دوباره با نفوذ عده ای لغو شد.

 

.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxpyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزاد آفریدون: حکمی به دست ما نرسیده و ما نیز تلگرامی متوجه شدیم/ 65 میلیون پول گرفتند 2 میلیون توپ می‌دهند/ در راه تهران هستم و فردا با آقای ساکت جلسه خواهم داشت

مدیرعامل سردار بوکان: احتمال لغو محرومیت‌های سردار بسیار زیاد است
توضیحات آفریدون درباره محرومیتهای سردار بوکان در فصل 97-96؛

از بازیکنان بومی بیشتری در فصل آینده استفاده خواهیم کرد
اختصاصی| مدیرعامل سردار بوکان مطرح کرد؛