تاریخ انتشار: 1396/07/22 23:34
مدیرعامل باشگاه سردار بوکان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 178178

آزاد آفریدون: حکمی به دست ما نرسیده و ما نیز تلگرامی متوجه شدیم/ 65 میلیون پول گرفتند 2 میلیون توپ می‌دهند/ در راه تهران هستم و فردا با آقای ساکت جلسه خواهم داشت

مدیرعامل تیم فوتبال سردار بوکان به سمت تهران حرکت کند تا اعتراض رسمی این باشگاه را شخصا به فدراسیون فوتبال ارائه دهد.
آزاد آفریدون: حکمی به دست ما نرسیده و ما نیز تلگرامی متوجه شدیم/ 65 میلیون پول گرفتند 2 میلیون توپ می‌دهند/ در راه تهران هستم و فردا با آقای ساکت جلسه خواهم داشت

 آزاد آفریدون مدیرعامل باشگاه سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص محرومیت این باشگاه گفت: در حکم قبلی فدراسیون آمده است، در صورت تکرار تخلفات هواداران در بازی های خانگی، سردار بوکان محروم می شود، ولی ما را برای یک بازی خارج از خانه ما را محروم کرده اند.

وی افزود: ورزشگاه قدس که بازی در آن برگزار شد اصلا جایگاه میزبان و مهمان در آن مشخص نشده است و دوستانی که این حکم را داده اند از کجا می دانند که این آب معدنی که پرت شده است کار هواداران ما بوده است، از اون نفر شناسنامه گرفتن یا کارت هواداری داشته است، اصلا مگر بخاطر یک آب معدنی تیمی را از یک بازی محروم می کنند، در کجای دنیا این اتفاق افتاده است که این بار دوم باشد.

وی ادامه داد: چرا بازی با نفت مسجد سلیمان در بوکان را نگاه نمی کنند یا چرا بازی های خانگی ما را نگاه نمی کنند که در آن چنین اتفاقی نمی افتد، محرومیت سال قبل هم برای بازی خارج از خانه بود. اگر قانون است باید برای همه اجرا بشود، بازی قبلی ما در سمنان تعداد زیادی آب معدنی پرت شده طرف بازیکنان ما آیا آن ها را هم محروم می کنند؟ بجای این که از تیمی که هوادار دارد حمایت کنند دارند حکم های عجیب بر علیه آن می دهند، در جلسه هتل آکادمی گفتند به تیم ها خدمات می دهیم، به تیم ها توپ رنگی می دهیم، ۶۵ میلیون گرفته اند می خواهند ۲ میلیون توپ رنگی بدهند آخه توپ رنگی می خواهیم چکار کنیم، این است خدمات برای تیم ها؟

مدیرعامل سردار بوکان با انتقاد فراوان افزود: با این وضعیت می خواهیم فوتبال ما پیشرفت کند؟ سردار چون در منطقه محروم است هرچه دلشان می خواهد در کاغذ می نویسند، یک بازی داور دقیقه ۹۰ پنالتی عجیب می گیرد در یک بازی با دست گل می زنند داور گل می گیرد، با این کارشان می خواهند سر تیم را ببرند، ما هم انسان هستیم درک داریم شعور داریم و می بینیم چه کارهایی انجام می شود.

آفریدون ادامه داد: امشب من مجبور هستم بروم تهران، صبح می روم پیش آقای ساکت و به ایشان بگویم تیم را که خودتان داده اید، بیائید پس بگیرید ولی نه به این شیوه، بگویید بوکان چون هوادار دارد و دارد به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل می شود تیم را ازش می گیریم خیلی راحت و هواداران را عذاب ندهند و تیم را بدهند به شهری که هوادار ندارد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: حکمی به دست ما نرسیده است و این حکمی که داریم به وسیله تلگرام برای ما ارسال شده است.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwgpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل سردار بوکان: مسابقات لیگ دسته دوم را منطقه ای کنید
آزاد آفریدون مطرح کرد؛

مدیرعامل سردار بوکان: احتمال لغو محرومیت‌های سردار بسیار زیاد است
توضیحات آفریدون درباره محرومیتهای سردار بوکان در فصل 97-96؛

از بازیکنان بومی بیشتری در فصل آینده استفاده خواهیم کرد
اختصاصی| مدیرعامل سردار بوکان مطرح کرد؛