تاریخ انتشار: 1397/06/16 20:47
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 131283

باخت سیاه جامگان مقابل قشقایی؛ وضعیت قرمز در مشهد/ دومین برد پیاپی و تاریخی قشقایی در لیگ یک

تیم فوتبال قشقایی پس از پیروزی برابر پرسپولیس پاکدشت، مقابل سیاه جامگان هم به برتری رسید تا شرایط خوبی در جدول رقابت ها پیدا کند.
باخت سیاه جامگان مقابل قشقایی؛ وضعیت قرمز در مشهد/ دومین برد پیاپی و تاریخی قشقایی در لیگ یک

 قشقایی شیراز در رقابت های لیگ یک شروع خوبی نداشت و با نتیجه 4 بر 1 مغلوب مس رفسنجان شد ولی در ادامه با انتخاب ابراهیم طالبی به عنوان سرمربی توانست نتایج خوبی کسب کند و حالا 7 امتیاز از سه دیدار قبلی خود کسب کرده است.

قشقایی شیراز در دیدار هفته دوم خود با تساوی یک بر یک مقابل ملوان زمین مسابقه را ترک کرد و در هفته سوم موفق به شکست شاگردان فرهاد کاظمی در خانه با نتیجه 2 بر 1 شد.

این تیم امروز و در هفته چهارم رقابت های لیگ یک میهمان تیم بحران زده سیاه جامگان با خداداد عزیزی شد که در پایان و در شرایطی که با گل حسین بادامکی در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی با شکست به رختکن رفته بود، در نیمه دوم و در 15 دقیقه پایانی با دو گل از کی‌خسرو سیاه‌پور و مسعود اسدی در دقایق 75 و 86 موفق شد به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

در سوی دیگر این میدان تیم سیاه جامگان حالا با این شکست شرایط بسیار دشواری برای ادامه مسابقات پیدا می کند و در صورتی که اسپانسری برای حمایت از این تیم پیشقدم نشود، احتمال انحلال این تیم وجود دارد.

ترکیب دو تیم؛

مشکی پوشان مشهد؛ محمد عین افشار - وحید فارق - بهروز افشار - معین میرابی - علی جلیلی - حسین بادامکی - سالار افراسیابی - الیاس صالحی - مجید جلالی فر - علی نیکدل - حمید غلامی

سرمربی: حمید زوهانی

قشقایی شیراز؛ مسلم حق شناس - سروش سعیدی - سید کاظم رحمانی - مسعود اسدی - علی حسامی - امیدرضا کریمی - محمدجواد عباسی - کیخسرو سیاهپور - حسین صادقی - هادی خادم - محمد مهری

سرمربی: ابراهیم طالبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky8pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان قشقایی مقابل سیاه جامگان + ترکیب احتمالی
اختصاصی فرتاک ورزشی|

4 شوت و 2 گل برای قشقایی/ این برد مبارکتان اما هوشیار باشید
اختصاصی| برد اقتصادی قشقایی مقابل سرخپوشان؛