تاریخ انتشار: 1397/06/03 21:33
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132984

برتری قشقایی مقابل سرخپوشان؛ اولین برد کاکوها با سرمربی جدید/ شوک به شیرفرهاد در دیار حافظ

تیم فوتبال قشقایی با پیروزی 2-1 مقابل پرسپولیس پاکدشت برد خوبی را در خانه به دست آورد.
برتری قشقایی مقابل سرخپوشان؛ اولین برد کاکوها با سرمربی جدید/ شوک به شیرفرهاد در دیار حافظ

 در این مسابقه که در ورزشگاه پارس برگزار می شد قشقایی بعد از برتری نسبی در نیمه اول، در نیمه دوم با اخراج بهاروندی 10 نفره شد اما با حفظ روحیه دوبار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد. این گل ها توسط مسعود اسدی (52) و جواد عباسی (68) به ثمر رسید تا قشقایی بعد از شروع بد در لیگ حالا 4 امتیازی شود.

تیم پاکدشت هم که امروز با خیال برد پای به میدان گذاشته بود در نهایت تنها یکی از گل ها را توسط هادی شکوری در دقیقه نود پاسخ داد تا با این شکست مثل قشقایی 4 امتیازی شود.

این مسابقه جشن بازگشت ابراهیم طالبی مربی سابق استقلال به نیمکت فوتبال بود و او با وجود زمان کم تمرین تیمش را خوب در این بازی آماده کرد. او جانشین مهرداد شکاری شده است که در دوهفته ابتدایی هدایت قشقایی را در دست داشت و هفته گذشته موفق به کسب یک امتیاز در زمین ملوان شده بود.

ترکیب دو تیم؛

قشقایی شیراز؛ سامان فرجام  - سیدکاظم رحمانی - سروش سعیدی - کیخسروسیاهپور -  امید کریمی - علی حسامی - مسعود اسدی - جوادعباسی - مرتضی سنجانکی - رسول بهاروندی - حسین صادقی

سرمربی: ابراهیم طالبی

سرخپوشان؛ مهدی صدقیان - مصطفی ماهی - هادی شکوری - امیرحسین فشنگچی - هادی ایمانی - حمزه خزیراوی - پیام ملکیان - محمدی رحمتی - حسین امامیان - وحید همراز - محسن طرهانی

سرمربی: فرهاد کاظمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljdv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی قشقایی - سرخپوشان پاکدشت؛ اولین تقابل تازه واردها/ محک جدی طالبی مقابل یاران شیرفرهاد