تاریخ انتشار: 1397/05/14 12:36
کد خبر: 135711

«خروج»، نقطه ضعفی که هنوز با رحمتی باقی است

با گذشت سه روز از دیدار استقلال و ذوب آهن، می توان از زاویه ای تازه به این بازی نگاه کرد.
«خروج»، نقطه ضعفی که هنوز با رحمتی باقی است

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برابر ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر به میدان رفت که شفر هنوز از چند بازیکنش به دلیل مصدومیت نمی تواند استفاده کند و یکی از این چند بازیکن سید حسین حسینی سنگربان ملی پوش آبی پوشان است.

مصدومیت حسینی این امکان را برای رحمتی ایجاد کرد تا او لیگ را بدون دغدغه برای استقلال آغاز کند. رحمتی بعد از یک کلین شیت در هفته نخست برابر پیکان، هفته دوم وظیفه حراست از سنگر آبی پوشان را در فولاد شهرعهده دار شد. دیداری که با نتیجه 2-2 خاتمه یافت و این بدان معناست که دروازه سنگربان باتجربه ابی پوشان دوبار روی پاشنه چرخید.

دومین گل ذوب آهن حاصل اشتباه بزرگ رحمتی بود. نقطه ضعفی که از دیرباز با رحمتی همراه بوده و همچنان نیز در کنار این بازیکن باقی است و بازی با ذوب آهن نشان داد «خروج» هنوز هم نقطه ضعف بزرگ این دروازه بان باتجربه است.

دروازه استقلال بارها در طول سالهای گذشته روی خروج های اشتباه رحمتی به خطر افتاده و بعضا نیز باز شده است. گل دوم ذوب آهن به استقلال اولین گل این تیم که حاصل خروج اشتباه رحمتی باشد نبود و مشخص نیست که آخرین آن هم باشد.

باتوجه به این که به احتمال زیاد سید حسین حسینی تا قبل از دیدارهای آسیای آبی پوشان آماده بازگشت به میدان می شود باید دید شفر در خصوص انتخاب دروازه بان تیمش چه تصمیمی خواهدگرفت. آیا از رحمتی با تجربه استفاده می کند یا از حسینی جوان. به خصوص که حریفان آسیایی استقلال هم حتما بیکار ننشسته و با آنالیز بازی های این تیم از نقطه ضعف رحمتی در خروج ها آگاهی کامل دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyabv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه ضعف خرید جدید استقلال؛ بازی های بزرگ!