تاریخ انتشار: 1397/06/03 08:06
کد خبر: 133083

معرفی خارجی های الدحیل؛ از غرب تا شرق

الدحیل قطر برای بازی با پرسپولیس یوسف المساکنی، کریم بودیاف و محمد اسماعیل را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما چند بازیکن خارجی در این تیم هستند که می‌توانند جای خالی مصدومان و غایبان این تیم را پر کنند.
معرفی خارجی های الدحیل؛ از غرب تا شرق

بازیکنانی که رزومه خوبی دارند و با حضور خود در لیگ ستارگان قطر سطح کیفی این لیگ آسیایی را بالا برده‌اند. در ادامه به معرفی 4 بازیکن خارجی فعلی الدحیل می‌پردازیم.

لوکاس مندس - برزیل: مدافع ۲۸ ساله که فصل گذشته به این تیم پیوست. این مدافع در هر ۳ بازی گذشته تیم الدحیل در لیگ ستارگان قطر فیکس بوده و احتمالا در دیدار مقابل پرسپولیس هم از ابتدا به میدان خواهد رفت. این بازیکن فصل گذشته هم در ۱۷ دیدار برای تیم قطری بازی کرده است.

ادمیلسون جونیور - برزیل: این هافبک ۲۴ ساله ۴ فصل گذشته را در تیم استاندارد لیژ بلژیک بازی کرده است. جونیور در تیم سابق‌اش در مجموع ۷۶ بازی در لیگ بلژیک ۱۸ گل به ثمر رسانده است. این هافبک برزیلی در فصل جاری در هر ۳ بازی برای الدحیل به میدان رفته و ۲ گل زده است.

یوسف العربی - فرانسه و مراکش: این مهاجم دو رگه فرانسوی و مراکشی، سومین فصل حضور خود در الدحیل را تجربه می‌کند و پیش از آن هم ۴ سال در تیم گرانادا در لالیگا حضور داشته است. العربی طی ۴ فصل حضور در لالیگا ۴۴ گل برای تیم‌اش به ثمر رسانده و در ۲ فصل اخیر هم در ۳۸ بازی در لیگ قطر ۵۰ بار گلزنی کرده یعنی میانگین ۱/۳۱ گل زده در هر دیدار. او در هر ۳ بازی گذشته تیم الدحیل در لیگ ستارگان، فیکس بوده، ۳ بار موفق به گلزنی شده و سومین گلزن برتر این رقابت‌هاست. این مهاجم سال گذشته با ۲۶ گل، آقای گل لیگ قطر شد.

نام تائه هی - کره جنوبی: این هافبک کره‌ای الدحیل هشتمین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند و البته بسیار گلزن است. این بازیکن در تمام ۳ بازی گذشته الدحیل در لیگ قطر برای این تیم به میدان رفته و ۲ گل به ثمر رسانده است. تائه هی همچنین پیش از این و در ۷ فصل گذشته‌ای که در الدحیل حضور داشته ۶۶ گل به ثمر رسانده که برای یک هافبک، آمار قابل توجهی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyveq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس برابر السد مشخص شد