تاریخ انتشار: 1396/07/28 20:09
اختصاصی| گربه سیاهی دیگر از راه رسید؛
کد خبر: 177262

پیش بازی آلومینیوم اراک-خونه به خونه؛ بابلی‌ها بدنیال سنت شکنی، آلومینیوم در پی جدایی از قعر جدول

در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر شنبه دو تیم آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم می روند.
پیش بازی آلومینیوم اراک-خونه به خونه؛ بابلی‌ها بدنیال سنت شکنی، آلومینیوم در پی جدایی از قعر جدول

 آلومینیوم که در بازی هفته گذشته مقابل ملوان بازی خوب و با کیفیتی را ارائه کرد در نهایت نتیجه را در عین شایستگی یک بر صفر واگذار گرد تا تمام هم و غم خود را بر روی بازی مقابل خونه به خونه بگذارد تا با پیروزی مقابل این تیم تازه اوج گرفته، بتواند بار دیگر خود را به عنوان یک تیم با کیفیت نشان دهد.

در سوی دیگر خونه به خونه نیز پس از مساوی تلخ خود مقابل ماشین سازی در روزی که تیم برتر میدان بود سخت در پی پیروزی مقابل آلومینیوم اراک؛ گربه سیاه دو فصل اخیر خود می باشد که تا به حال موفق به شکست این تیم نشده است. در چهار تقابل اخیر دو تیم، دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بوده و دو دیدار نیز مساوی به پایان رسیده است.

بابلی‌ها چندان خاطرات خوشی از اراک ندارند و آنها دو فصل قبل، در ورزشگاه امام خمینی اراک بانتیجه 4-0 از آلومینیوم شکست خوردند که یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ باشگاه خونه به خونه می‌باشد.

گفتنی است خونه به خونه با کسب سیزده امتیاز در مکان هفتم جدول و الومینیوم اراک نیز با کسب هشت امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد.

ترکیب دو تیم

آلومینیوم: محمدرضا قویدل - ابوالفضل قربانی - میلاد رخشان - احمد عربزاده - فردین عابدینی - حسین احمدلو - ابوالفضل کمانی - بهادر عبدی - ایمان رئیسی نسب - میلاد احمدی - منصور تنهایی

سرمربی: حامد بصیری

خونه به خونه: میررسول حسینی - سجاد مشکل پور - فرشاد فرجی - محمد قاسمی نژاد - محمد قریشی - حمیدرضا دیوسالار - روح الله باقری - محمد میری - مهدی حنفی - هادی خیری - مهدی خیری

سرمربی: جواد نکونام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8edv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«دلگرم»؛ دلخوشی بوشهری‌ها / شاگردان بصیری به دنبال دومین پیروزی خارج از خانه
پیش بازی ایرانجوان-آلومینیوم اراک؛

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران
ربیعی یا نکونام/ واسعی بلای جان بابلی‌ها؛