تاریخ انتشار: 1397/10/07 16:44
کد خبر: 116038

سرمربی منچستریونایتد: هنوز ثبات لازم را نداریم

اولگنار سولسشایر، سرمربی شیاطین سرخ با وجود دو پیروزی متوالی شاگردانش، می‌گوید تیمش نیاز دارد تا به ثبات لازم برسد.
سرمربی منچستریونایتد: هنوز ثبات لازم را نداریم

اولگنار سولسشایر که در دو بازی اولی که هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را برعهده داشته موفق شده این تیم را به دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های کاردیف‌سیتی و هادرزفیلد تاون برساند، در آستانه بازی یکشنبه شب خانگی شیاطین سرخ مقابل بورنموث در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در خصوص مصدومان تیمش گفت: لوکاکو، مارسیال و سانچس روز گذشته (پنجشنبه) تمرینات سبکی انجام دادند، امیدوارم امروز بتوانند در تمرینات گروهی شرکت کنند و بعد از آن باید ببینیم شرایط آنها چطور است. مارکوس روخو و مک‌تومینی هم به نظر می‌رسد به زودی بتوانند در تمرینات تیم شرکت کنند. اسمالینگ پادرد دارد، از این‌رو فکر نمی‌کنم او را تا سال جدید میلادی در اختیار داشته باشیم و حتی ممکن است تا پیش از بازی با تاتنهام - در تاریخ 13 ژانویه - نتواند ما را همراهی کند.

سرمربی 45 ساله شیاطین سرخ ادامه داد: چیزهایی هست که باید در آنها پیشرفت کنیم چون هنوز ثبات لازم را نداریم، نمی‌توانیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم، به اندازه کافی گل نمی‌زنیم و در دو بازی اخیر از روی ضربات شروع مجدد دو گل دریافت کرده‌ایم، اما شرایط تیم خوب بهتر شده است، با این وجود باید به عادت گل نخوردن خود بازگردیم. تازه به منچستریونایتد آمده‌ام و سخت است که تفاوت را رقم بزنم. به هر حال کار من صحبت با بازیکنان، شناخت پیدا کردن از احساسات و سطح اعتماد به نفس آنها است. بازیکنان هم باید به نوبه خود مسئولیت بهبود سطح کیفی خود را برعهده بگیرند.

وی درباره پل پوگبا که با اخراج مورینیو، زیرنظر وی بازیکنی کاملاً متفاوت نشان داده و دو گل هم در بازی با هادرزفیلد به ثمر رساند، اظهار داشت: پوگبا بازیکن سطح بالایی است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. پل هوشمندانه در کارهای هجومی شرکت می‌کند و در کنارش می‌تواند خوب ضربات سر و تکل بزند. رفتار او در زمین فوق‌العاده است، اما ما بازیکنان باکیفیت دیگری هم در تیم‌مان داریم.

سولسشایر درباره وضعیت مدافع اکوادوری‌اش گفت: آنتونی والنسیا هر موقع که به مرز آمادگی برای بازی کردن برسد، کاپیتان اول تیم خواهد بود. او چند جلسه تمرینی فشرده را پشت‌سر گذاشته و آماده بازی در این مقطع فشرده از فصل می‌شود. شما نمی‌توانید مدافعان راست‌ زیادی پیدا کنید که توانایی به مانند وی در کارهای هجومی داشته باشد، بنابراین او در بازگشت به میادین بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nawkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر آرسنال: کوشیلنی کاپیتانِ بسیار خوبی برای ماست