تاریخ انتشار: 1396/11/06 17:51
کد خبر: 162862

برتری پرسپولیس بادوگل مقابل پیکان در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.
برتری پرسپولیس بادوگل مقابل پیکان در نیمه اول

 تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گادوین منشا در دقیقه 9 و علی علیپور در دقیقه 13 موفق شدند گل‌های پرسپولیس را به ثمر برسانند.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی و مرتضی آقاخان (کنت ایکه چوکو - 20).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا.

دقیقه 2: گادوین منشا با ارسالی سیامک نعمتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان پیکان موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه 9: پاس صادق محرمی برای منشا داخل محوطه جریمه این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا منشا پس از کنترل توپ و یک چرخش سریع‌، توپ را به تور دروازه پیکان بچسباند.

دقیقه 13: پرتاب بلند حسین ماهینی روی اوت دستی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده، باعث شد توپ به علی علیپور برسد و این بازیکن با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه 36: فراز امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: تعادل کنت به دنبال ارسال امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس به‌هم خورد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و بیرانوند در ادامه صاحب توپ شد.

دقیقه 44: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که رحمان احمدی موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه 1+45: پاسکاری منشا و سیامک نعمتی در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای نعمتی شد، اما رحمان احمدی این حمله پرسپولیسی‌ها را خنثی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbodv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پیکان برای دیدار با پرسپولیس اعلام شد