تاریخ انتشار: 1396/11/13 12:25
کد خبر: 161838

استقلال با شایستگی به فینال رسید و قهرمان جام حذفی می شود

پیشکسوت استقلال گفت: گرچه پیش‌بینی در فوتبال کار صحیحی نیست، اما می‌توان گفت احتمال این که استقلال قهرمان جام حذفی شود بسیار زیاد است.
استقلال با شایستگی به فینال رسید و قهرمان جام حذفی می شود

جعفر مختاریفر در خصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: این بازی بسیار سخت بود و اگر به جای استقلال هر تیمی در آبادان با این شرایط مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد توانایی پیروزی در این بازی را نداشت. تنها استقلال بود که می‌توانست این بازی سخت را ببرد.

وی افزود: خودم بازی را از نزدیک دیدم و باید اذعان کنم که آبی پوشان منطقی و جانانه بازی کردند. زدن دو گل تقریبا با یک شیوه این را می‌رساند که صنعت نفت توسط تیم آنالیز استقلال به خوبی آنالیز شده بود و روی نقاط ضعف این تیم تمرین شده بود. شما دیدید که در طول بازی بارها ارسال به منطقه کور شش قدم صنت نفت تکرار شد و دو بار هم از همانجا دروازه این تیم روی اشتباهات خط دفاعی و دروازه بان نفت باز شد.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: در فوتبال پیش بینی کار درستی نیست، اما از قبل هم می‌شد پیش بینی کرد که برنده دیدار استقلال و صنعت نفت را می‌توان قهرمان جام حذفی دانست. بهرحال تیم‌هایی که در آن سوی میدان هستند به مراتب ساده ترند و چه استقلال و چه صنعت نفت به فینال می‌رسیدند قدرت شان به هر دو تیم آن طرف می‌چربید. لذا پیش بینی من این است که چه خونه به خونه و چه استقلال خوزستان هر کدام به فینال برسند شانس استقلال مقابل آنها آنقدر زیاد است که بتوان این تیم را از هم اینک صاحب جا حذفی دانست.

کاپیتان سابق تیم استقلال گفت: آبی پوشان در جم حذفی خیلی خوب ظاهر شدند و با شایستگی به فینال رسیدند و از این که با صعود به فینال هواداران را خوشحال کردند بسیار خوشحالم. انشاءالله جشن قهرمانی حذفی را در خرمشهر برپا خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbzmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سوشا مکانی به تمرینات صنعت نفت