تاریخ انتشار: 1396/04/29 20:34
کد خبر: 194586

چرا یک بازیکن باید اردوی پارس جنوبی جم را نگران کند؟!

در طول چند روز گذشته باشگاه پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران شاهد حواشی جالب و البته عجیبی بود که به صورت متوالی سوژه رسانه های کشور و استان گردید.
چرا یک بازیکن باید اردوی پارس جنوبی جم را نگران کند؟!

 خبر کوتاه و گویا بود که محمد طیبی بازیکن 31 ساله و جدید پارس جنوبی جم می خواهد قید قرارداد با این تیم را بزند و راهی تیم دیگری شود.طیبی که فصل گذشته روزهای موفقی را در استقلال خوزستان سپری کرده بود و حتی در جام باشگاههای آسیا نیز بازی کرد،با قراردادی سنگین و البته بستن آپشن هایی خاص با مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم به توافق رسید و در طول یک ماهه گذشته کنار تیم بود و حتی با صلاحدید مهدی تارتار بازوبند کاپیتانی تیم بر بازوی وی بسته شد.

این بازیکن با تجربه که پیش از این و به هنگام سفر استقلال خوزستان در آخرین بازی آسیایی آبی های اهواز خیلی بی سر و صدا در قطر با مسئولان یکی از تیمهای قطری به توافق رسیده بود اما این خبر رسانه ای نشد و کاپیتان استقلال خوزستان همچنان در ایران به دنبال بستن یک قرارداد خوب ،شرایط را میسنجید!

هفته گذشته که فوتبال بوشهر خبر جدایی وی و ندادن پاسپورت این بازیکن و حتی تحویل لباس تمرینی وی را رسانه ای کرد ،مدیر رسانه ای تهران نشین پارس جنوبی عنوان کرد این خبر صحت ندارد و طیبی بدون مشکل و بعد از تعطیلات راهی تهران می شود و همچنان کنار تیم باقی خواهد ماند.این در حالی بود که محمد طیبی نیز در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه و البته چند خبرگذاری معتبر اعلام کرد با تارتار دست مردانه داده و روی قول خودش مبنی بر ماندن در تیم جمی ایستاده است.جالب اینکه همین بازیکن اعلام میدارد به خاطر پارس جنوبی قید پیشنهاد قطری ها را زده اما در عمل میبینیم که طیبی کاری را انجام داده که در فوتبال حرفی ای جایی ندارد!

در حالی که کمتر از یک هفته دیگر اولین بازی رسمی پارس جنوبی جم در تبریز مقابل گسترس فولاد برگزار خواهد شد،به یکباره خبر عجیبی روی خروجی خبرگذاری های کشوری قرار گرفت مبنی بر ماجرای جدایی دوباره این بازیکن خوزستانی از پارس جنوبی جم ،حاضران و شاهدان در بازی دوستانه روز گذشته پارس جنوبی جم و خونه به خونه می گویند وی دیروز با حالت قهر آمیزی ورزشگاه بازی را ترک کرده و با صدای بلند فریاد میزده که تقصیر من نیست! گویا در جلسه سه نفره تارتار،رضاییان و طیبی که بعدا مدیر برنامه های وی نیز اضافه شده خبرهای خوشی ار توافق مطرح نشده است!

به نظر میرسد مهدی تارتار سرمربی بدون حاشیه جمی ها بیش از همه از این اتفاق ناراحت است،چرا که وی حساب ویژه ای روی این بازیکن در فصل جدید حساب کرده و حالا مانده در این باره چه تصمیمی بگیرد؟!از طرفی نداشتن جایگزین برای طیبی و اندک وقت باقی مانده در آستانه آغاز لیگ همه معادلات تارتار را بهم زده است! این اتفاق در شرایطی افتاد که سرمربی جم ها در حضور بازیکنان با تجربه و بومی خود ،بازوبند کاپیتانی تیمش را به طیبی داد و حالا با خبر شده این بازیکن همزمان با دو باشگاه قرارداد دارد و حالا این سوال در ذهن اهالی فوتبال استان بوجود امده که چنین بازیکنانی که هنوز نیامده تیم را به حاشیه میبرند ،شایسته بازوبند کاپیتانی هستند؟!

بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم نیز در جدید ترین اظهار نظر خود اعلام میکند باشگاه مایل به جدایی طیبی نیست  و اگر راهی قطر شود از طیبی شکایت خواهند کرد! و حتی خیلی محکم عنوان کرده هر کس خربزه می خورد پای لرزش هم مینشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng9eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 بازیکن جدا شده استقلال لو رفتند؛ بنزین سبز+پیرمردها!

مدافع مس کرمان به گل گهر سیرجان پیوست
پس از عدم توافق با پارس جنوبی؛