تاریخ انتشار: 1397/02/10 20:26
کد خبر: 149786

بلبشویی به نام فینال جام حذفی؛ سرنوشت جام طلایی چه می‌شود!

پنجشنبه هفته جاری فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار خواهد شد و هنوز سرنوشت خونه به خونه برای حضور در این دیدار مشخص نیست و از طرفی استقلال خوزستان نیز مدعی حضور در فینال شده است.
بلبشویی به نام فینال جام حذفی؛ سرنوشت جام طلایی چه می‌شود!

 لیگ 1 فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته سی و چهارم به پایان رسید و تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص شد. تیم نفت مسجد سلیمان با سر مربی گری محمود فکری موفق شد عنوان نخست این رقابتها را کسب کند و بار دیگر فرصت حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد. نفت مسجد سلیمان به دور از هر حاشیه ای صعودش را به لیگ برتر جشن گرفت، اما باید جایی دیگر را برای جستجوی آن همیشگی فوتبال ایران (حاشیه)  بررسی کرد. رقابت دو تیم مازندرانی برای کسب رتبه دوم جدول،  پیش از آغاز هفته سی و چهارم، پایانی پر حاشیه را برای لیگ آزادگان نوید می داد.

خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر با امتیازات برابر راهی هفته سی وچهارم شدند. خونه به خونه که برای صعود به لیگ برتر از شانس بیشتری برخوردار بود یک پیروزی خفیف را سد راه خود می دید و در مقابل برق جدید شیراز نیز به این موضوع دست یافت، اما غافل از هم استانی خود بود که توانست در مقابل راه آهن سقوط کرده تفاضل گل های مورد نیازش را بدست آورد و با 6 گل جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد.

پس از اتفاقات دیروز لیگ 1، باز هم حرف از تبانی به میان آمد و این بار قاسم حسن زاده مدیر عامل باشگاه خونه به خونه بحث همیشگی لیگ آزادگان را پیش کشید و تیم رقیب خود نساجی را متهم به تبانی کرد و در اقدامی کودکانه انصراف تیمش از فینال جام حذفی را اعلام کرد و از ارسال مدارک مبنی بر کم فروشی بازیکنان راه آهن به afc خبر داد.

پس از انصراف خونه به خونه از حضور در فینال جام حذفی، سازمان لیگ به این باشگاه  اولتیماتوم داد تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه 11 اردیبهشت نظر نهایی خود را در مورد این موضوع به صورت رسمی اعلام نماید، در غیر این صورت طبق آیین نامه با این تیم برخورد خواهد شد و ممکن است حتی سقوط به یک دسته پائین تر را برای این تیم به همراه داشته باشد.

در حالی که هنوز تکلیف حضور و یا عدم حضور خونه به خونه در فینال جام حذفی مشخص نشده، عبدا... ویسی سرمربی استقلال خوزستان مدعی شده که حق قانونی تیمش است که در فینال جایگزین خونه به خونه شود و هیچکس نمی تواند این حق را از او و بازیکنانش بگیرد. استقلال خوزستان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 3 بر 1 در مقابل خونه به خونه مغلوب شده بود و همین موضوع باعث شده که آبی های خوزستانی مدعی حضور در فینال جام حذفی شوند.

با نگاهی به گذشته و احتمال به وقوع پیوستن هر اتفاقی در فوتبال ایران و با توجه به شناختی که عبدا... ویسی سرمربی استقلال خوزستان از مدیران فوتبالی دارد، تیری در تاریکی رها کرده و چه بسا که این تیر به هدف بنشیند و فینال جام حذفی میان دو استقلال برگزار شود. مشخص نیست که این حواشی که تنها حاصلش ضرر رساندن به چهره فوتبال ایران است، چه زمانی به پایان خواهند رسید و فوتبال ایران به معنای واقعی، لقب حرفه ای بودن را یدک خواهد کشید؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkj9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز| استقلال و خونه به خونه چطور به فینال جام حذفی رسیدند؛ دو تیم با 4 مربی در فینال!