تاریخ انتشار: 1397/01/29 17:22
کد خبر: 151514

اظهارات جنجالی ستاره سابق پرسپولیس وارد فاز تازه ای می شود

اظهارات بهروز رهبری فرد در مورد رشوه به داور فوتبال فاز جدیدی را برای کمیته اخلاق رقم خواهد زد و احتمالا خیلی از افراد معروف فوتبال را درگیر می کند.
اظهارات جنجالی ستاره سابق پرسپولیس وارد فاز تازه ای می شود

بهروز رهبری فرد، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس، پاس و تیم ملی فوتبال ایران که در برنامه مدال، صحبت های حاشیه ای زیادی داشت و تیتر روزنامه ها شد، درباره رشوه دادن، خرید بازیکن و داور صحبت های جالبی کرد و همین موضوع سبب شد تا کمیته اخلاق از ورود این کمیته به این مسئله خبر دهد.

رهبری فرد در بخشی از صحبت هایش گفت: در استیل آذین داور بازی را می خریدیم و یکبار داوری از ما 100 میلیون در هتل استقلال به دلار پول گرفت اما بازنده شدیم و وقتی به او اعتراض کردیم، داور به ما گفت شما که زمین نخوردید تا من پنالتی بگیریم و زمانیکه فیلم مسابقه را دیدیم، متوجه شدیم حق با اوست و پول را گرفت و رفت.

او افزود: در یک مسابقه، ما شوت به سمتی می زدیم و دروازه بان شموشک به سمت دیگر می رفت. ما فکر می کردیم او مشکل دارد و شاید یک ماهیگیر درون دروازه است! همچنین برابر تراکتورسازی دقیقه 10 بازیکن حریف زیر پای بازیکن ما تکل زد و اخراج شد. در زمانی داور و بازیکن حریف را می خریدند و من هدفم از بیان آنها کمک کردن است، زیرا با چشم خودم دیده ام.

بر همین اساس و برای پیگیری این موضوع، گفت و گو کردیم با مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق؛

او در این باره بیان کرد: اگر فردی در این باره شکایتی داشته باشد، کمیته اخلاق به این موضوع ورود پیدا می کند و آن را بررسی خواهد کرد.

او افزود: ما چه می دانیم این صحبت ها واقعیت است، یا خیر؟ باید شکایتی برسد و ما هم آن را پیگیری کنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nkm9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آدیداس و یوز و سایر ماجراها به کنار، غلط املایی فدراسیون 5 ستاره را چه کنیم؟