تاریخ انتشار: 1402/03/25 16:57
کد خبر: 4386

چالش هفته یازدهم و تقابلی که پایانش عجیب بود / دعوای پاشایی ها و نیکایی ها با چاشنی جادوگری

از هفته یازدهم لیگ سه فوتبال کشور روز گذشته علیرغم پر گل بودنش ، خالی از حاشیه هم نبود جایی که نیکاپارس چالوس با هدایت سرمربی نامی و موفق خودش یعنی حسن اشجاری به مصاف مردانپاشای البرز رفت .
چالش هفته یازدهم و تقابلی که پایانش عجیب بود / دعوای پاشایی ها و نیکایی ها با چاشنی جادوگری

پیش از آغاز مسابقه با تصاویر و فیلم های ضبط شده از سوی نیکایی ها حواشی آغاز شد و این مهم تا پایان بازی ادامه داشت .

یکی از نکات حایه ای در این مسابقه این بود که نیکایی ها مدعی بودند ، قبل از آغاز بازی اعضای تیم مردانپاشا روی خط دروازه مایعی ریختند که به ضم آنها این مایع از وسایل و ادوات ابزاری در جادوگری بوده و ظاهرا میخواستند دروازه را طلسم کنند .

اما جدا از نتیجه این دیدار که در پایان با برتری مطلق شاگردان حسن اشجاری با حساب سه بر یک به پایان رسید ، پس از خاتمه این دیدار در فضای مجازی شاهد بیانیه ها و درج استوری های مکرر از سوی عوامل هر دو تیم بودیم .

ابتدا اشجاری سرمربی نیکا با درج استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش مدعی شد که پاشایی ها رسم جوانمردی و اخلاق مداری را رعایت نکردند و رو به سحر و جادو در این بازی آورده و فوتبال حرفه ای را به نوعی کثیف خواند و از سوی دیگر  پاشایی ها خیلی زود نسبت به این ادعای آقای سرمربی واکنش نشان دادند و با حمله ای بسیار تند و لحنی عجیب و غریب از خجالت سکاندار نیکایی ها برآمدند ، به گونه ای که اشجاری را متهم به بی اخلاقی و زد و بند در فوتبال و ....کردند .

اما در پایان جدا از این جدال و این مسائل و موضوعات، به نظر شما آیا اینگونه رفتارها و استفاده از چنین حرف ها و الفاظی آنهم در فضای مجازی که متأسفانه این روزها اینگونه موارد و اتفاقات مشابه باب شده است و به وضوح دیده میشود جائز و توجیه پذیر است ؟! 

فوتبالی که در درجه اول برای سلامتی و شادابی و به نوعی سرگرمی در میان جوانان بوده و مدعی این هستیم که نام تیم هایمان باشگاه فرهنگی سپس ورزشی بوده ، آیا رایج شدن اینهمه حواشی و درگیری هایی که تنها به افت فرهنگ و اخلاق مداری ختم می شود ، آیا جایگاهی ارزشی دارد؟! 

خبرنگار: مجتبی رجب زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlgo4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای صعود به نیکاپارس پیوست
سرمربی جدید باشگاه نیکاپارس چالوس معرفی شد؛