تاریخ انتشار: 1397/12/17 20:01
کد خبر: 107362

مردی با آرزوهای بزرگ

پرویز ابراهیمی مدیریت باشگاه مس را برعهده گرفت.
مردی با آرزوهای بزرگ

پرویز ابراهیمی معاون رئیس ورزش شرکت مس که با اختیار تام مدیریت باشگاه  های  صنایع مس را بر عهدده داشت بر خلاف تصور همگان سکان مدیریت باشگاه مس را بر عهده گرفت. جایگاهی که به مراتب پایین تر از مدیریت قبلی بود اما چرا او این مسولیت را پذیرفت!

او که سابقه دعوت به تیم ملی امید و بازی در تیم ملی دانشجویان را در کارنامه خود دارد خیلی دوست دارد با صعود مس به لیگ برتر محبوبیت خاصی در کرمان بدست بیاورد و خود را نیز در فوتبال ایران به عنوان یک مدیر ورزشی معرفی کند اما در این مسیر ایا می تواند موفق باشد؟

در مس کرمان در این سالها افرادی حضور دارند که به علت خطر حذف خود دوست ندارند مس صعود کند و به همین دلیل در تلاش هستند که سد محکمی در مقابل صعود مس باشند تا بتوانند در مس حضور داشته باشند  و انها به خوبی می دانند با صعود مس باید از جایگاهی که دارند خداحافظی کند  همان افرادی که باعث جدایی قرایی و فرار مدیر سازمان فوتبال مکی زاده شدند

باید به انتظار نشست که این مدیر می تواند با جنگ داخلی و رقیبان فوتبالی پیروز این جدال باشد و مرد محبوب دیار کریمان لقب گیرد یا باز هم هواداران عاشق مس باید  حسرت لیگ برتر  به دل انها بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlowk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبوب مجاز: بازی مقابل تیم سابق سخت است اما انگیزه بالایی دارم
مهاجم مس کرمان مطرح کرد؛