تاریخ انتشار: 1396/06/29 16:48
کد خبر: 182038

توافق اولیه بایرن مونیخ با گورتسکا

لئون گورتسکا، هافبک قدرتمند و فیزیکی شالکه برای پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان آینده به توافق اولیه دست یافته است. این در حالیست که باشگاه های بزرگ اروپایی همچنان به مذاکره و جذب وی امیدوارند.
توافق اولیه بایرن مونیخ با گورتسکا

 لئون گورتسکا که تابستان ۲۰۱۳ از بوخوم به شالکه پیوست در این تیم پیشرفت قابل توجهی داشته است و از زمان درخشش در تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷، تبدیل به پدیده جدید فوتبال آلمان شده که تیم های بزرگ اروپایی در پی به خدمت گیری او هستند.

نشریه AZ آلمان در حالی در گزارشی خبر از «توافق زبانی» گورتسکا و بایرن مونیخ می دهد که این بازیکن در ماه های گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد و دستمزد سالانه ده میلیون یورویی شالکه را رد کرده است. از سوی دیگر باشگاه های بزرگی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول، آرسنال، چلسی، منچستریونایتد و میلان هم در پنجره نقل و انتقالات برای جذب این بازیکن اقدام کردند اما خود بازیکن اصرار به ماندن در شالکه تا پایان قراردادش داشت و حتی شایعات توافق و پیوستنش به بایرن مونیخ را هم با عصبانیت رد کرد.

گورتسکا به دلیل عدم تمدید قرارداد با شالکه و تبدیل شدن به بازیکنی آزاد در تابستان آینده، یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال آلمان محسوب می شود.

بنا بر ادعای رسانه آلمانی، توافق شفاهی بین بایرن مونیخ، گورتسکا و مدیر برنامه هایش صورت گرفته است و مدافع عنوان قهرمانی آلمان امیدوار است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، جایی که این بازیکن به صورت رسمی اجازه مذاکره و عقد قرارداد با تیم های دیگر را پیدا می کند با او قرارداد رسمی به امضا برساند.

گورتسکای ۲۲ ساله از زمان پیوستن به شالکه در ۱۲۴ بازی برای این تیم به میدان رفته است و یکی از ستاره های جوان و نوظهور فوتبال آلمان محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnq7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنجلوتی همگام با بازیکنان در تمرینات بایرن مونیخ + فیلم