تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:11
کد خبر: 250514

اختصاصی/ علی کریمی فوتبالیستی که با توپ گیتار عشق مینواخت

هفدهم آبان 1357 تولد اعجوبه دنیای فوتبال ایران علی کریمی است، کسی که در تاریخ فوتبال این مرز و بوم شاید بتوان آن را تکنیکی ترین بازیکن در مستطیل سبز دانست.
اختصاصی/ علی کریمی فوتبالیستی که با توپ گیتار عشق مینواخت

فرتاک ورزشی/توپ که زیر پایش می آمد موسیقی عشق نواخته می شد. هرچه بیشتر با توپ تاخت و تاز می کرد، صدای زیبای این موسیقی دلنشین تر از قبل می شد.

چه گیتار بی نظیری بود دریبل های ویران کننده اش، و چه ویولون خاطر انگیزی بود شادی پس از گل هایش. زمانی که دستانش را پس از زدن گل های افسانه ای اش بالا می برد در مقابل انبوه جمعیت، موسیقی عشق را با دستانش ماهرانه اجرا می کرد؛ صدای این کنسرت تمام عالم را مات می کرد.

موسیقی او چنان ماهرانه بود که تمام جادوگران عالم را به تعظیم در آورد. تمام ساحران دنیا را خانه نشین کرد و آن ها را مبهوت هنر ساحرانه و جادوگرانه خود کرد.

همه از هنرنمایی های او لذت می بردند حتی آن هایی که از فقر و نداشتن اسطوره به او پناه می آوردند و پز او را به تمام دنیا می دادند! همان بعضی هایی که با حضور علی کریمی در میادین بزرگ بین المللی تمام وجودشان از پیروزی های بزرگ، قرص و محکم می شد اما اکنون همه آن روز ها را فراموش کرده اند و فقط دهان یاوه خود را به سوی او باز می کنند.

سالها گذشت و هنوز هیچ کس نتوانسته حتی یک مینور از گیتار عشق او را بنوازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3norvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره پرسپولیس دین خود را به  مرحوم پورحیدری ادا کرد