تاریخ انتشار: 1395/08/15 11:01
کد خبر: 250887

اصرار پرسپولیس برای اردو دبی در غیاب 8 بازیکن

برپایی اردوی پرسپولیس در دوبی در غیاب ۸ بازیکن شاخص این سوال را پیش آورده که چنین اردویی تا چه حد ضرورت دارد.
اصرار پرسپولیس برای اردو دبی در غیاب 8 بازیکن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در شرایطی که اردوی تدارکاتی بسیاری از تیم های لیگ برتری قبل از شروع فصل در ترکیه لغو شد، تیم پرسپولیس در اوکراین اردو زد و حالا نیز در دوبی اردوی تدارکاتی خود را برپا می کند.

این اردو در شرایطی برگزار می شود که ۸ بازیکن شاخص پرسپولیس در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و رضا کرملاچعب نیز همراه تیم ملی جوانان به کره جنوبی خواهد رفت.

برپایی این اردو در غیاب ۹ بازیکن این سوال را به وجود می آورد که چنین اردویی تا چه اندازه برای برانکو و شاگردانش مفید بوده و ضرورت دارد.

از طرف دیگر پرسپولیس در حالی اصرار به برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری امارات دارد که در غیاب ۸ بازیکن شاخص خود از توان کافی برخوردار نبوده و تیم کاملی نخواهد بود. پرسپولیس در غیاب ملی پوشان در جام حذفی که نسبت به حال حاضر دو نفر هم کمتر بودند اسیر شگفتی شده و مقابل تیم قشقایی شکست خورد.

پرسپولیس هنوز موفق به توافق با تیم های لیگ برتری امارات برای برگزاری دیدار تدارکاتی نشده و این در حالی است که برانکو اصرار دارد تیمش با یک باشگاه لیگ برتری اماراتی بازی کند. حضور تیم هایی چون الاهلی، النصر و ... در جام اتصالات امارات موجب شده که این تیم ها به دلیل برگزاری بازی رسمی تمایلی به برگزاری بازی تدارکاتی با پرسپولیس نداشته باشند.

تلاش های باشگاه پرسپولیس برای توافق با تیم های اماراتی همچنان ادامه دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opqrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش جانشین وحیدی امیری در تیم ملی را مشخص کرد/ پدیده خوش تکنیک