تاریخ انتشار: 1395/07/10 12:16
اختصاصی/
کد خبر: 258438

نقطه اشتراک قشقایی و تیم ملی فوتسال!

تیم قشقایی شیراز عصر دیروز 120دقیقه یکی از سرحال ترین تیم‌های لیگ برترکشورمان را دواند و به اصلاح ورزشی‌ها، نفس این تیم را گرفت تا اولین شگفتی جام حذفی کشورمان رقم بخورد. بازیکنان این تیم با قدرت بدنی بالا در طول 120دقیقه به خوبی دویدند تا آمادگی بدنی خود را به رخ تیم پرطرفدار پایتخت بکشند.
نقطه اشتراک قشقایی و تیم ملی فوتسال!

به گزارش فرتاک ورزشی، حضور120دقیقه‌ای مهدی‌شیری که درآستانه 40مین سال زندگیش قرار دارد و پنالتی خوب او در پایان این ماراتن به خوبی نشان دهنده آمادگی بدنی بالای بازیکنان تیم شیرازی است.

اما این قدرت بدنی بالا را شاید بتوان به یک نفر ربط داد و آن یک نفر هم کسی نیست جز جلیل دوران، سرمربی خوب و زحمتکش تیم قشقایی.

دوران که توانسته به تازگی تیمش را از لیگ دسته‌سه به دسته‌دو بیاورد، نقش مهمی در خلق شگفتی جام حذفی داشت و او به جز این در فوتبال‌ شیراز کارهای ارزنده و سازنده‌ای را انجام داده است.

سرمربی قشقایی، علاوه بر سکانداری تیم شیرازی در تیم ملی فوتسال نیز به عنوان مربی بدنساز مشغول است و تاثیر اورا در توان بالای فوتسالیست‌های کشورمان به خوبی مشاهده می‌کنیم. گل‌های تیم کشورمان در واپسین دقایق بازی مقابل برزیل و پاراگوئه، نشان دهنده نفس چاق آن‌هاست و این موضوع نشان‌دهنده بدنسازی خوب ملی‌پوشان کشورمان است.

اینکه ملی پوشان کشورمان در دونیمه مفید 30دقیقه‌ای با قدرت می‌دوند و با رفت و برگشت‌های زیاد خود حریفان نامدارشان را اسیر‌می‌کنند نکته مهمی است و باید به این خاطر از مردشیرازی فوتبال ایران تشکر کرد.

امیدواریم جامعه فوتبال به سازندگان این ورزش توجه بیشتری داشته باشد. امثال دوران در این فوتبال کم نیستند. سازندگان و زحمتکشان زیادی در شهرهای مختلف کشورمان به دور از هیاهوی رسانه‌ای مشغول زیرسازی و پرورش فوتبالند اما هیچ‌توجهی به آن‌ها نمی‌شود مگر اینکه پس از چند سال به طور اتفاقی مانند بازی پرسپولیس-قشقایی مقابل دوربین سیما قرار بگیرند و مشخص شود مربیان خوبی در فوتبال ایران هستند که می‌توانند تاثیر زیادی به رشد کیفیت در فوتبال ایران داشته باشند.

نویسنده: "محمد بهی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nozzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای فوتسال ایران